טלנובלה ספרדית: גרושתו של אקס ברצלונה מציגה זוגיות חדשה עם כוכב העל

ג'סיקה גויקוצ'ה | צילום: אינסטגרם

לא נשארת מאחור: אשת הכדורגלן בדימוס "החזירה" לבעלה לשעבר באמצעות מערכת יחסים נוצצת עם הספורטאי המפורסם, זאת לאחר שהשחקן לא מפסיק לרדת מהכותרות מאז התחיל לנהל קשר רומנטי לוהט משלו. מרובע האהבה המלא בפנים

(גודל טקסט)

לפני שנה וחצי בדיוק, אחרי שמונה שנות זוגיות ושלושה ילדים משותפים, שחקן ריאל בטיס מארק ברטרה ואשתו העיתונאית מליסה חימנס התגרשו אחרי שלא הצליחו להתגבר על משבר רגשי עמוק שחוו. חצי שנה לאחר מכן, נחשפה מערכת היחסים בין אקס ברצלונה לבין האישה הכי מסוקרת ולוהטת בספרד בימים אלו, ג'סיקה גויקוצ'ה, שמרבה לככב במדורי הבידור והרכילות בזכות הבחירות האופנתיות שלה שכוללות מעט בד והרבה עור. 

למי מכם שאינו זוכר, הכדורגלן וגרושתו היו נשואים באושר ונחשבו לחברים הכי טובים של סרג'י רוברטו וקורל סימנוביץ', ואחרי הפרידה שלהם והזוגיות החדשה שלו שלא יורדת מהכותרות, מסתבר כי גם מליסה מצאה לה ספורטאי חדש. הספרדיה היא עיתונאית ספורט המתמחה בספורט מוטורי, דבר שגרם לה להתקרב מאוד לנהג מרוצי המכוניות הספרדי שהיה פעמיים אלוף העולם בפורמולה 1, פרננדו אלונסו. בתקשורת בארצם מדווחים שהם יוצאים כבר חודשיים ומי שמסתמן כשמח במיוחד מהקשר ביניהם הוא אבא שלה, שהוא אחד המהנדסים הבכירים בתעשיית הספורט המוטורי.

בטורניר פורמולה 1 המסורתי שהתקיים השבוע במונאקו, הצטלם נהג המרוץ עם מעריץ וברקע נתפסה מליסה, במקרה או שלא, עם בתה, מה שגרם לחרושת השמועות להתחזק. ב- 'Hola' דיווחו שהשניים אמנם רק החלו לצאת אך כבר פגשו את המשפחות אחד של השנייה. אחרי כמעט עשור עם כדורגלן, נראה שהספרדיה היפה מממשת את האהבה שלה לספורט המוטורי גם בחייה האישיים. וברטרה? הוא מאוהב חזק בספרדיה הבלונדינית שלו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי