כוכבת הפורנו לשעבר חשפה: זה כוכב ה-NBA ממנו הבאתי ילד‎‎

לאנה רואדס | צילום: אינסטגרם

הסערה בארצות הברית סביב התינוק המשותף של השניים עולה מדרגה. האמריקאית הלוהטת עשתה שיימינג ברשת לכדורסלן המפורסם, והתגובות הקשות לא איחרו להגיע: "היה עדיף שתישארי בתעשיית הפורנו". לירון שרון עם הסיפור המלא

(גודל טקסט)

כוכבת סרטי הפורנו לשעבר, לאנה רואדס, חשפה בפני 16.5 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם את שמו של כוכב ה-NBA שהוא אב הבן שלה וגרמה לסערה בלתי פוסקת בארצות הברית וכמובן ברשתות החברתיות. "במשך 9 חודשים היה בי DNA של כוכב NBA", התפארה באינסטגרם ואז חשפה את שמו של שחקנה של בוסטון סלטיקס, בלייק גריפין. האמריקאית הלוהטת שיתפה תמונה של הבן שלה, שדומה שתי טיפות מים לפאוור פוורוורד וקיבלה אלפי תגובות מהעוקבים ההמומים. 

לאנה, שנחשבה לשם דבר בתעשיית הפורנו האמריקאית, נקשרה לכוכבי NBA רבים במהלך השנים האחרונות. עם זאת, כשכולם ראו את הילד, היה ברור שאבא שלו הוא גריפין מכיוון שהמתוק הוא פשוט העתק של הכדורסלן בן ה-34. השבוע, לאחר שחשפה את שמו של גריפין, לאנה החליטה לקרוא לאב בנה קבל עם ואינסטגרם כדי שיגיע סוף סוף לבקר את בנו והפעם החליטה לתקוף. 

"היי בלייק. לפחות תבקר את הילד שלך לפני שהם ישלחו את התחת שלך לסין בעונה הבאה", פרסמה ברשתות החברתיות. בין אלפי התגובות, היו כאלו שיצאו להגנתו של גריפין. אחד העוקבים כתב לה: "לעשות שיימינג לאבא שלא מעוניין להיות אבא זאת תופעה שצריך למגר. את יודעת מצוין שהוא לא רצה לא אותך ולא את הילד הזה ובכל זאת בחרת במכוון להיות "אם חד הורית". שחררי ממנו. היו כאלו רשעים יותר שכתבו תגובות נבזיות כמו: "היה עדיף להישאר בתעשיית הפורנו לא?". בכל מקרה, נדמה כי הסערה בארצות הברית סביב הנושא רחוקה מלהסתיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי