דייגו סימאונה: "לשחקן שעושה סקס רק פעם בשבוע אין מקום בקבוצה שלי"

play
| אתר רשמי, carla.pereyra15, אינסטגרם
ניצחון מטרבל: צמד לגונדואן, סיטי גברה על יונייטד וזכתה בגביע האנגלי 04:58

מאמן אתלטיקו מדריד נשאל על דעתו על יחסי מין וכדורגל, וענה בצורה משועשעת, כולל וידוי על הממוצעים שלו ושל אשתו הדוגמנית

(גודל טקסט)

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה התראיין בסוף השבוע על העונה שעברה הקבוצה שלו ועל עתידה, אבל בסיומו של הריאיון הארוך נשאל על דברים קלילים יותר, ואמר בבדיחות דעת: שחקן שמקיים עם בת הזוג שלו יחסי מין רק פעם אחת בשבוע לא ראוי לשחק בקבוצה שלי.

סימאונה התייחס למצבה של הקבוצה, לליגה ולעתידו, אבל בסוף הריאיון התפנה לענות על כמה שאלות אישיות. המראיין הציב בפני הארגנטינאי בן ה-53 נתון סטטיסטי שאומר שהספרדי הממוצע מקיים יחסי מין 56 פעמים בשנה. סימאונה ענה: "56… 56 פעמים בשנה… כמה זה לחודש? ארבע לחודש? ארבע לחודש, לא…. עם ארבע פעמים בחודש, אתה לא יכול לשחק בקבוצה שלי".

דייגו סימאונה ובת זוגו קרלה פריירה
| אתר רשמי, carla.pereyra15, אינסטגרם

התגובה כמובן עוררה צחוק גדול באולפן, וכאשר המראיינים שאלו את סימאונה אם הוא עצמו מעמיד ממוצעים גדולים יותר, המאמן ענה: "15 פעמים בחודש? לא אגיד… אבל יש לנו ממוצע טוב".

סימאונה נישא בחשאי לאשתו הדוגמנית קרלה פריירה ביוני 2019, ויש להם שתי בנות. מנישואים קודמים יש לו שלושה ילדים, כולם כדורגלנים. בשנה שעברה גרושתו הצהירה בפומבי ש"הפרידה בינינו הייתה ברוח טובה, אני הייתי זאת שהחליטה על הגירושים" – וסימאונה זעם בפומבי ש"היא שברה את הקודים המשפחתיים" על החשיפה הפומבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי