אחרי השמועות על הבגידה: זוגתו של כוכב הכדורגל אישרה שנפרדו

מרגרידה קורסיירו | צילום: אינסטגרם

עכשיו זה רשמי: מערכת היחסים של השחקן המפורסם עם הדוגמנית הלוהטת הגיעה לקיצה, כולל הסבר מלא בפני המעריצים מה הוביל למשבר. ברשת כבר רצות שמועות על רומן חדש של אשת הכדורגלן לשעבר

(גודל טקסט)

זהו זה. מערכת היחסים של ז'ואאו פליקס ומרגרידה קורסיירו הגיעה לקיצה. הדוגמנית הפורטוגלית בת ה-20 הודיעה על סיום היחסים שלה עם שחקן צ'לסי ברשתות החברתיות בפני 1.5 מיליון העוקבים שלה. ההתרחקות, שנבעה מהעזיבה של הפורטוגלי ללונדון, הייתה אחד הטריגרים לפרידה, כפי שכתבה מרגרידה באינסטגרם: "ז'ואאו ואני חלקנו הישגים יפים במשך כמה שנים בשלב של שינוי, צמיחה ולמידה. לא להיות ביחד כזוג במשך זמן כל כך ארוך היווה אתגר עבורינו", שיתפה בכנות על גבי תמונה משותפת.

כוכבת הרשת הפצצה הוסיפה: "יש לי מזל עדיין להיות חלק מהחיים שלו. אנחנו מעריכים את כל ההודעות ממי שבאמת אכפת לו מאיתנו. אנחנו בסדר, שמחים וחברים כמו שתמיד היינו", חלקה את הסטורי שלא זכה לשיתוף מהאקס הטרי שלה אחריו עוקבים 8 וחצי מיליון איש. הגילוי הזה שם סוף לזוגיות שלהם שהתחילה בסוף 2019 אחרי שחברים משותפים הכירו ביניהם והוא הזמין אותה לדייט דרך הודעה באינסטגרם כשהייתה בתחילת קריירת הדוגמנות והמשחק שלה. 

מאז, עברו הרבה מים בנהר, ורק בשבוע שעבר מרגרידה נתפסה בעדשות צלמי הפפרצי מבלה עם ספורטאי שהוא ממש לא פליקס. אשת הכדורגלן לשעבר צולמה לצידו של נהג פורמולה 1 והכוכב של קבוצת מקלארן לנדו נוריס ברחובות מונאקו, והשניים נראו קרובים במיוחד- דבר שהחל גל שמועות ברשתות החברתיות על רומן חדש של הפורטוגלית והבריטי. זה מגיע שנה לאחר החיבוק שלה עם הכדורגלן פדרו פורו באחד ממשחקי ספורטינג שגרם לשמועות קשות על רומן ביניהם אותן הכחישו השניים בתוקף. פליקס בזמנו התפוצץ בפרופיל הטוויטר שלו ותמך בה: "התדמית של מרגי מוכתמת משטויות. אף אחד לא בגד באף אחד. מספיק כבר". ובכל זאת, עובדה שהיחסים עלו על שרטון באופן לא מפתיע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי