דוגמנית טוענת ששכבה עם מסי: "הוא כמו גופה מתה במיטה"

ג'ואנה גונזלס | צילום: אינסטגרם

כוכבת האונליפאנס הארגנטינאית חשפה פרטים מרעישים על הלילה האינטימי שחוותה עם הפרעוש ועוררה הדים ברחבי הרשת. כיצד אנטונלה תגיב?

(גודל טקסט)

כל החיים של אלוף העולם בכדורגל, ליאו מסי, קשורים לאנטונלה רוקוזו אשתו, אבל זה לא משנה את העובדה שגם לו היו רומנים קצרים או סטוצים עם נשים אחרות, במיוחד בתחילת הקריירה שלו. אחרי שסיפרנו לכם על האקס של אנטונלה שאמר שלא היה אכפת לו "להפסיד" אותה בשביל מסי, כעת אחת הבודדות מאותן נשים שהיו עם הפרעוש, דיברה בגלוי על היחסים האינטימיים שהיו ביניהם בעבר.

ג'ואנה גונזלס, כיום דוגמנית וכוכבת אונליפאנס ארגנטינאית שמרה על שתיקה זמן רב, וכעת החליטה לחשוף פרטים שנויים במחלוקת על הלילה בו שכבה עם אלוף העולם ומי שהרבה מחשיבים כשחקן הטוב בהיסטוריה. לטענתה, היא ומסי בילו לילה שלם יחד ב-2011, והארגנטינאית מתחה ביקורת על בן ארצה וסיפרה שהוא מאוד ביישן. "זה היה לפני הרבה שנים. למעשה, הוא היה צעיר מאוד אבל הוא ידע מה הוא עושה, הוא לא היה קטין, זה היה הדבר הכי חשוב כי אני מבוגרת ממנו בכמה שנים", חשפה גונזלס לתקשורת בארגנטינה וגרמה להדים. 

"המאבטח שלו אמר לי:  'יש מישהו שאתה רוצה לפגוש'. הייתי סקרנית לראות מי זה, ולא האמנתי כשראיתי שזה האליל שלי מסי", המשיכה לתאר והוסיפה: "הוא שלח את המאבטח שלו לקחת אותי. שמתי לב שם שהוא מאוד ביישן. דיברנו על מוזיקה ואני לא זוכרת אם הוא אמר לי שיש לו חברה או אין. אחרי כמה זמן הלכנו לדירה שלו בפוארטו מאדרו. כשמישהו משחק כמוהו על המגרש, רץ כמו טיל עם הכדור ומבקיע שערים, אתה מצפה לביצועים טובים גם במיטה. רציתי שהוא יראה לי יותר מזה. בשלב מסוים הרגשתי שאני עם גופה מתה", אמרה והפתיעה. רק נזכיר שמסי ואנטונלה באופן רשמי יחד משנת 2007 כך שאם הסיפור של הדוגמנית נכון… אתם כבר יודעים את ההמשך. 

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי