"לא יודע מי זאת וונדה": מאורו איקרדי הסתבך בענק

וונדה נארה
וונדה נארה | מסך, אינסטגרם

צעירה ארגנטינאית שנפגשה עם החלוץ מספר פעמים חשפה שיחות פרטיות שניהלה עמו, והכניסה אותו לבור ממנו יהיו לו קשה לצאת. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

החלוץ הארגנטינאי מאורו איקרדי חווה עונה ראשונה נפלאה במדיה של גלאטסראיי הטורקית ואמש (ראשון) חגג אליפות באירוע ענק עד אור הבוקר. מחוץ לכר הדשא, חיי האהבה של הכדורגלן בן ה-30 פשוט לא יודעים מנוח. אחרי שסיפרנו לכם בחודש שעבר על כך שהוא ואשתו וונדה נארה איקרדי נפרדו פעם נוספת אחרי שכמעט התגרשו והתפייסו ברגע האחרון, כעת מסתבר שהסיבה לכך מתגלה כנכונה. אשת הכדורגלן האשימה אותו בבגידה נוספת עם צעירה ארגנטינאית בת 23 שאישרה את הדברים בראיון שנתנה לתקשורת בארגנטינה. 

קנדלה לצ'י, איתה הואשם איקרדי בבגידה אחרי שכנראה לא הפיק לקחים מהסיבוב הקודם עם צ'יינה סווארס, חשפה בראיון בתוכנית הבוקר "ארוחת בוקר אמריקאית" הודעות פרטיות עם החלוץ שמאשרות את הריחוק מאשתו. קנדלה, מסתבר, ספגה איומים שלא לדבר ולהגיד את הדברים שהיא יודעת, ולמרות זאת חשפה את התכתובת שלה עם איקרדי. באחת ההודעות שהראתה, השחקן סיפר בכנות על הקשר שלו ושל וונדה: "אני חושב שהייתי כנה איתך, הקשר בינינו מזמן שבור. אנחנו לא בתקופה טובה, אני לא מכיר אותה, אני לא יודע מי זאת וונדה היום". 

בנוסף, השמיעה הודעה קולית בה איקרדי אומר: "נמאס לי, אין לי כוח כבר לכל השקרים". הקשר בין איקרדי לקנדלה החל בביקור האחרון שלו בארגנטינה בתחילת חודש מאי, אז העיתונאי רודריגו לושיץ' חשף שהשחקן נתקל בתמונה שלה באינסטגרם והגיב: 'איזו פצצה', והוסיף אייקונים של אש ועיניים מכוסות. "רק ראיתי את זה", הגיבה לו קנדלה בפרטי והוא השיב לה: 'בטח יש לך הרבה הודעות'. היא ענתה שכן, "אבל שלך משכה את תשומת ליבי מאוד", וכך החל הקשר בין השניים שהוביל למספר מפגשים, לפני שהחליטה לחשוף את ההתכתבות הפרטית ביניהם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי