מי מוזמן מישראל? פרטי החתונה המפוארת של מישל וקורטואה נחשפו

מישל גרציג טיבו קורטואה | צילום מסך, אינסטגרם

אירוע נוצץ בן יומיים שייערך בדרום צרפת בסוף החודש, עם אלמנטים משתי הדתות - יהדות ונצרות. כמה אנשים הוזמנו ומי הן שלוש הדוגמניות כחול לבן שיחגגו לצד מודריץ', בנזמה והזאר? בבלגיה חושפים

(גודל טקסט)

לא חשבנו שחגיגות יום הולדתה ה-26 של הנציגה שלנו בריאל מדריד, מישל גרציג, יחלפו בלי שהארוס שלה, טיבו קורטואה, יפתיע אותה בסטייל. העיתוי של היום המיוחד בשנה של ארוסתו היה אידיאלי עבור קורטואה: יום אחרי המשחק האחרון של ריאל ולפני המשחקים עם נבחרת בלגיה, אוסטריה ואסטוניה. אתמול (שלישי) אחרי שריגש את מיליוני העוקבים שלו בפוסט מרגש באינסטגרם שהוקדש למישל, השוער הטוב בעולם ערך לה גם מסיבה מדהימה עם המשפחה והחברות הקרובות.

כמיטב המסורת, מישל חטה גם עוגה לפנים מהכדורגלן שלה שעושה זאת מידי שנה. השניים צפויים להמשיך לחגוג לאורך כל החודש, כאשר בסופו יגיע הרגע המרגש ביותר בחייהם: החתונה המדוברת שתתקיים בדרום צרפת ותתפרס על פני יומיים. עם אירוע פתיחה ביום הראשון וטקס אזרחי ביום השני, כפי שחשפו בבלגיה. בטקס יהיו אלמנטים משתי הדתות, יהדות ונצרות, ומישל שחשוב לה לפרגן ליוצרים מישראל, תלבש מספר שמלות של המעצבת מאי משיח לאורך האירוע המפואר. 

כ-300 איש מוזמנים לחתונה, כאשר מעבר לחברים הקרובים והמשפחות, יש הרבה שמות מוכרים, ביניהם אפשר למצוא את אדן הזאר, קארים בנזמה לוקה מודריץ'. פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, נמצא גם הוא בין האורחים, כך אישרו בני הזוג בראיון בחודש שעבר. מהצד של מישל יגיעו מספר חברות דוגמניות מפורסמות, ביניהן עומר נודלמן, עלמה קאן וקטיה לוין. עוד צויין כי האורחים יהיו אחראים לטיסה ולינה על חשבונם – ונשמע שזה הולך ממש להשתלם להם. מתחילים להתרגש לקראת הזוג השני שמחבר בין לה ליגה לישראל? גם אנחנו! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי