כמעט הפשיטה אותו לעיני אשתו: הריקוד הסוער של איתי שכטר‎‎

איתי שכטר והריקוד הסוער
איתי שכטר והריקוד הסוער | מסך, אינסטגרם

החלוץ שעזב את הפועל באר שבע "חייב להיות כוכב הערב" והפעם על הפרק: רקדנית שניסתה להוריד לו את החולצה והדהימה עם תנועות מגונות. צפו בקטע והריעו לאשתו ליז, שהפגינה ביטחון וליברליות

(גודל טקסט)

פגרת הקיץ היא הזמן בשנה של שחקני הכדורגל ונשותיהם לנפוש, לנוח, לבלות ובעיקר למלא מצברים לקראת העונה הבאה. כדורגלני הליגה מפוזרים ברחבי העולם, והמדור שם דגש על ליז ואיתי שכטר ומאי ועידן ורד. החברים הטובים משכבר הימים מתפננים להם באחד מהיעדים המבוקשים ביותר בעולם, מיקונוס ביוון, והבילוי שלהם אמש (רביעי) גרם לכל העוקבים לחייך.

צפו בריקוד הסוער

הכדורגלנים ונשותיהם יצאו למועדון המפורסם באי היווני, LIO, לצפות במופע הקברט המרהיב של הרקדנים שמשתפים גם את הקהל כפי שניתן היה לראות בסרטונים ששיתפה מאי באינסטגרם. באחד מהם, כתבה ורד: "חייב להיות כוכב הערב" ושיתפה סרטון בו שכטר רוקד עם אחת הרקדניות, שכל כך התלהבה ממנו עד שהורידה לו את הג'קט שלבש וניסתה גם את חולצת הטי שירט. הרקדנית התבדחה ורקדה בתנועות מגונות לצד שכטר והקהל שהריע.

איתי שכטר והריקוד הסוער
איתי שכטר והריקוד הסוער | מסך, אינסטגרם

כמובן שהכל היה בצחוק וברוח טובה באווירת המועדון, כשהרקדניות שיתפו את כל היושבים בשולחן בחגיגה כפי שהיה ניתן לראות בסטורי, ועל כך מגיע שאפו לכדורגלנים ולנשים על הזרימה, הליברליות ועל השיתוף המשעשע. כשיש ביטחון בקשר של כל כך הרבה שנים כמו ליז ואיתי, יש מקום לפירגון ולהומור והלוואי וכולנו רק נלמד מזה. "מלכת היופי שלי" כתב החלוץ לאשתו על תמונה משותפת שלהם מהחופשה וזכה לעשרות תגובות מפרגנות מהחברים בליגה. 

איתי וליז שכטר, עידן ומאי ורד
איתי וליז שכטר, עידן ומאי ורד | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי