כוכב נבחרת ארגנטינה בגד בזוגתו עם חברתה הטובה: "סיוט שיצא משליטה"

image0 – 2023-06-08T105614.690 | מסך, אינסטגרם

חשבתם שראיתם הכל? הקשר, שעבר קבוצה בעסקת ענק, עזב את זוגתו בחמש השנים האחרונות לטובת מי שהייתה חברתה הטובה ביותר. השלושה למדו יחד באותו תיכון: "אני פגועה, אבל החיים יפים"

(גודל טקסט)

אלכסיס מקאליסטר, קשר ברייטון ונבחרת ארגנטינה, חתם עד 2028 בשורות ליברפול. עוד לפני המעבר שלו והכסף הגדול, מסתבר שדרמה מתרחשת בחייו האישיים של אלוף העולם. בארצו מדווחים על סערה בחיי הזוגיות שלו, לאחר שנתפס בוגד בבת הזוג שלו בחמש השנים האחרונות, קמילה מאיאן. 

ולראייה, הפעם האחרונה שהם נראו אוהבים ברשתות החברתיות הייתה אחרי הניצחון של ארגנטינה במונדיאל בחודש דצמבר האחרון וזה כמובן מדגיש את המשבר שנחשף כעת והשניים שחוו בחודשים האחרונים.

סיפור האהבה של הזוג הארגנטינאי עבר תפנית קיצונית בגלל ידידה קרובה של מקאליסטר עוד מימי התיכון. כעת, על פי הדיווחים בארגנטינה, מסתבר שהוא בגד בזוגתו עם ה"ידידה" ואם לא די בכך, הן גם היו החברות הכי טובות. בדיוק כמו שקראתם, שלושתם מכירים מהתיכון, קמילה והקשר היו זוג, ואילו איילן הייתה הבסטי שלה וידידה קרובה שלו. 

נראה שבשבועות האחרונים היא מנסה להתגבר על המשבר הזה ומתעסקת בעיצוב אופנה בבואנוס איירס, רחוק מבן הזוג הבוגדני שלה. לאחרונה התראיינה קמילה בארצה וסיפרה: "אני הולכת להיות כנה במאה אחוז. היה נדמה לי שהכל משתבש, שלכלום אין פתרון ושהכל יוצא משליטה. אני עדיין פגועה, אבל התחלתי להסתכל מסביב והחיים יפים".

בנוסף, הודתה שהיא לא האמינה שדבר כזה יקרה לה: "את כל מה שקרה לא יכולתי לדמיין בסיוט הגרוע ביותר שלי. בחיים לא חשבתי דברים כל כך שליליים על אדם כל כך קרוב אליי", הודתה בגילוי לב. 

ואם זה לא מספיק, בזמן שאשת הכדורגלן מנסה לאחות את השברים, ההופעה הפומבית הראשונה של מאקאליסטר עם בת זוגו החדשה, הייתה בחתונתו של לאוטרו מרטינס, שנערכה לפני מספר ימים והפגישה כמה משחקניה של נבחרת ארגנטינה. עוד פרט מבאס: קמילה עדיין עוקבת אחרי מקאליסטר שבגד בה, והוא לעומתה הסיר. כרגיל, אופרת סבון ארגנטינאית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי