"אני עושה מה שבא לי": גרושתו של הכדורגלן הצטלמה "לפלייבוי", וחשפה

קטי הומלס, אשתו לשעבר של הכדורגלן הגרמני מאטס הומלס | צילום: אינסטגרם

אשת הכדורגלן לשעבר שברה את הרשת עם סדרת תמונות נועזות במיוחד, בחרה לשבור שתיקה בראיון חסר מעצורים וחשפה: זה מה שאני מחפשת בגבר החלומות שלי

(גודל טקסט)

קטי הומלס, אשתו לשעבר של הכדורגלן הגרמני מאטס הומלס, היממה את המדינה כולה ואת 700 אלף העוקבים שלה ברשת כשהחליטה להוריד את הבגדים. קטי הצטלמה בעירום לשער המגזין המפורסם פלייבוי בגרסתו הגרמנית והציגה גזרה מושלמת. "אני עושה מה שבא לי. אף פעם לא הרגשתי מובכת מהגוף שלי, לא משנה באיזה שלב בחיים – גם כשלא הייתי מרוצה מאיך שאני נראית", סיפרה בריאיון לקוראים. 

הומלס המשיכה בדבריה: "אני בת 35 ורק עכשיו אני יכולה להגיד: 'אני אוהבת את עצמי ושלמה עם עצמי'. תמיד הייתי רזה ושקלתי מעט מידי, ולכן גם עשיתי הגדלת חזה כדי להרגיש יותר אישה". גרושתו של שחקן בורוסיה דורטמונד ונבחרת גרמניה, איתה זכה במונדיאל בשנת 2014, הודתה כי יש לה 'חולשה' לשחקני כדורגל: "תמיד חשבתי שהשוער איקר קסיאס סקסי מאוד". מעניין מה חושב על כך האקס שלה והאבא של בנה. 

קטי ומאטס הומלס | אינסטגרם

קטי לא התראיינה מאז הפרידה מהבלם, והפעם בחרה להיפתח ואף שיתפה מה היא מחפשת בגבר: "אני לא יודעת איך יראה גבר החלומות שלי, האישיות שלו צריכה לתפוס אותי. מה שכן משנה לי, זה שהוא יהיה גדול". השניים הכירו בתיכון, שם התאהבו ב-2007 וגדלו יחד עד לשנת 2015, בה החליטו להתחתן. לפני כ-4 שנים הם נפרדו, ולמרות שחזרו לאחר מכן הם בחרו להתגרש באופן רשמי בחודש דצמבר האחרון. הסיבה לפרידה היא המרחק שהכריע, כאשר קטי רצתה לגדל את בנם קרוב למינכן ואילו הכדורגלן רצה שהם יגורו ביחד איתו בדורטמונד. גברת הומלס סירבה וכך התחיל להיווצר הפער ביניהם, עד שלבסוף שהחליטו להיפרד. 

משפחת הומלס בהרכב מלא | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי