חוטיני לבן ומלא אלכוהול: כולם מדברים על מסיבת הרווקות של מישל גרציג

מישל גרציג חוגגת
מישל גרציג חוגגת | מסך, אינסטגרם

ארוסתו של טיבו קורטואה גנבה את אור הזרקורים משוער ריאל מדריד, שבחר לחגוג בצורה קצת יותר סולידית. "רכושו של טיבו קורטואה" נכתב על החולצות שהחברות הכינו לה. צפו בריקוד ששבר את הרשת

(גודל טקסט)

בזמן שמנצ'סטר סיטי ניצחה את אינטר וזכתה לראשונה בליגת האלופות, טיבו קורטואה חגג אתמול (שבת) את מסיבת הרווקים שלו, אך מי שלחלוטין גנבה את אור הזרקורים משוער ריאל מדריד היא ארוסתו, מישל גרציג, שערכה מסיבה משלה וכיכבה עם חוטיני לבן, הרבה מצב רוח והמון אלכוהול. כצפוי, האירוע זכה לסיקור במדורי הרכילות בספרד ובבלגיה.

צפו בסרטון ששבר את הרשת

גרציג חגגה במסיבת רווקות סוערת יחד עם החברות הכי טובות שלה, ביניהן הדוגמניות עומר נודלמן ועלמה קאן. "12 בנות, 60 מזוודות" כך כתבו החברות בסטורי כשעלו על טיסה פרטית בדרך למרבייה בספרד לאחת ממסיבות הרווקות הכי מושקעות שתוכלו לדמיין. הכל היה טיפ טופ: לוקיישנים מתחלפים, מתנות ממותגות, הפלגה על יאכטה, מסעדות, מועדון לילה וחבורה אחת עליזה ששרה שירים ישראליים בקולי קולות ולא היה ניתן להוריד ממנה את העיניים. 

היה לוהט. מסיבת הרווקות של מישל
היה לוהט. מסיבת הרווקות של מישל | מסך, אינסטגרם


החברות של מישל דאגו לה לחולצה עם הכיתוב "רכושו של טיבו קורטואה" ואחרי כל כך הרבה "ג'ין, טוניק ומועבט" – היא ללא ספק מוכנה ומתרגשת לקראת האירוע הגדול של חייה. לא נשכח שמדובר גם בחתונה ראשונה עבור קורטואה, שאמנם יש לו כבר שני ילדים מהאקסית אבל הוא מעולם לא התמסד באופן רשמי.

את הרווקים שלו בחר לחגוג בצורה קצת יותר סולידית או לפחות פחות מתועדת באינסטגרם, עם 12 מחבריו הטובים בסוף שבוע בבודפשט הונגריה, שם הספיק לבקר במוזיאון מאדאם טוסו, במסעדה הכי שווה בעיר, ולחגוג במסיבה של הצמד האלקטרוני השוויצרי – 'אדריאטיק' שהעיף את השוער וחבריו במסיבת ענק בלב העיר. 

מישל גרציג. בשעה טובה!
מישל גרציג. בשעה טובה! | מסך, אינסטגרם
מישל גרציג חוגגת
מישל גרציג חוגגת | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי