כריסטיאנו רונאלדו מאס בשמועות, והצהיר: אחת ולתמיד, זו האמת היחידה

רונאלדו עם ג'ורג'ינה
רונאלדו עם ג'ורג'ינה | Ian West - PA Images / Contributor

אחרי מבול הספקולציות על פרידה אפשרית מג'ורג'ינה רודריגס וטענות כי השניים חווים "משבר ביחסים", הפנומן הפורטוגלי החליט להתייחס לנושא לראשונה

(גודל טקסט)

סוף לשמועות? העיתונאי קווינטינו איירס טען לאחרונה שכריסטיאנו רונאלדו אינו מרוצה מחייו האישיים. "הוא מתוסכל ולא מאושר, מרגיש שהזוגיות שלו מתפוררת", קבע בתוכנית אירוח בספרד ומאז שמועות על משבר בזוגיות עם ג'ורג'ינה רודריגס הציפו את מדורי הרכילות ברחבי העולם. אשת הכדורגלן הכחישה והפורטוגלי שיתף תמונה שלהם מתנשקים כבר לפני למעלה מחודש, אולם כעת הוא מגיב לראשנה ושולח מסר חד וברור.

משבר? הצחקתם את כריסטיאנו
משבר? הצחקתם את כריסטיאנו | מסך, אינסטגרם

לאחר מבול הספקולציות על פרידה אפשרית, שמועות על ריב קולני במטוסו הפרטי ואחרי שבתקשורת הפורטוגלית הצהירו שאחת הסיבות להתרחקות נובעת מהתוכנית של ג'ורג'ינה "השיגה השפעה תקשורתית שכריסטיאנו לא אוהב בכלל", CR7 יצא להגן על יחסיו עם אם ילדיו והצהיר: "היא תמיד תהיה איתי ואני איתה, שנינו ביחד הרבה יותר חזקים היום. המשפחה שלי תמיד איתי, ג'יו איתי בכל הפרויקטים שלי ואני גם תומך בה ובדרך שלה. אני איתה ותומך בה ב-100%".

ג'ורג'ינה רודריגס לצד כריסטיאנו רונאלדו בהצגתו בערב הסעודית בקבוצה אל נאסר | אימג'בנק GettyImages, FAYEZ NURELDINE

ג'ורג'ינה חשפה בסדרה שלה שהם לא פוסלים את האפשרות לחזור לגור בספרד, המדינה שבה הכירו: "אני אזרחית העולם, אני אוהבת לטוס ואני אוהבת לגור בכל מקום. יש לנו בית בספרד, בפורטוגל, באיטליה, אנגליה", סיפרה. בנוסף, כשנשאלה על האפשרות להינשא לכריסטיאנו, אמרה אשת העסקים: "כמובן". תגובה שנתמכה על ידי בן הזוג שלה: "יום אחד, בטח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי