גם אשתו כבר מתרגשת: יואב ג'ראפי יוצא לדרך חדשה

יואב ואוריין ג'ראפי | צילום: אינסטגרם

את העונה הבאה שוער נבחרת ישראל יפתח ביעד חדש ומסקרן עבורו, כאשר אשתו אוריין יודעת לאן הוא יגיע בעתיד וחושפת: זו הסיבה בגללה המעבר לאירופה לא צלח

(גודל טקסט)

יואב ג'ראפי נפרד יפה ממ.ס אשדוד, קבוצתו האחרונה, וחתם על חוזה לשנתיים הקרובות בהפועל חיפה. ג'ראפי הודיע כבר בתום העונה כי הוא יעזוב ובכרמל בטוחים שהוא זה שיעזור להם להגשים את המטרות לקראת העונה הבאה. החצי השני של השוער בן ה-29, אוריין ג'ראפי (29), סיפרה למדור: "אני ממש מתרגשת בשבילו, זה אתגר חדש ומרגש מאוד. זאת השנה ה-100 של המועדון והם עושים הכל בשביל להצליח העונה! אני יודעת כמה הם רצו שג'ראפי יחתום וכמה הם מאמינים בו". 

לא טעיתם, אשת הכדורגלן קוראת לבעלה בשם המשפחה שלו וזה הכי מגניב שיש. משפחת ג'ראפי הכוללת את אבא יואב, אמא אוריין, והילדים נועה (3.5) וריף בן ה-11 חודשים, מתגוררים בתל מונד ועדיין לא יודעים אם יעברו דירה לאחר החתימה במועדון החדש. הכדורגלן ואשתו יחליטו לאחר שישוב מהמשימה הקרובה שלו עם נבחרת ישראל. "מה שהכי מאתגר עבורי זה התפקיד שלו. אני חושבת שיש לו את התפקיד הכי קשה על המגרש. כל משחק יורדות לי שנים מהחיים", הוסיפה אוריין על הדבר המאתגר ביותר מבחינתה בעולם הכדורגל. 

יואב ואוריין ג'ראפי | צילום: אינסטגרם

את חושבת שהוא עדיין יכול להגיע לאחד המועדונים הגדולים בישראל?

"אין לי ספק שהוא יכול להגיע לכל מועדון. בנוסף ליכולות המקצועיות שלו, יש לג'ראפי גם אופי עם שקט נפשי שיכול להכיל הכל". 

למה הוא נשאר כל כך הרבה שנים באשדוד? כי בתחילת הדרך דיברו עליו כאחד שיכול לשחק בקבוצות הגדולות וגם באירופה. מה השתבש לדעתך?

"היה לו חוזה ארוך ושהיו הצעות מבחוץ היה קצת קשה לצאת. אבל ברוך השם התקופה הזאת מאחורינו והוא בפרק חדש ומשמח". 

את חושבת שהוא יוכל להיות שוער ראשון בנבחרת ישראל?

"כן ובעזרת השם הוא יגיע לזה, לא בגלל שהוא בעלי, אני באמת חושבת שג'ראפי הוא השוער הכי טוב בארץ. מאחלת לנו להגשים את החלומות האישיים והקבוצתיים ושג'ראפי רק יעלה ויצליח טפו חמסה". 

קוראת לו ג'ראפי. יואב ואוריין | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי