"את לא מתה?": אשתו של יונתן כהן ספגה נאצות אחרי התגובה‎‎ שלו

יונתן כהן, רוני אדרי | פרטי

אחרי ששחקן מכבי תל אביב בכדורגל לא נשאר אדיש למעשה המכוער של אוהד הפועל תל אביב כלפי רגב פנאן במהלך הדרבי בכדורסל, רוני בחרה לא לשתוק: "איפה הגבול נחצה ולמה?"

(גודל טקסט)

הפועל דרסה אתמול (ראשון) את מכבי בדרבי הגדול של תל אביב והשוותה את סדרת גמר הפלייאוף ל-1:1. זהות האלופה תוכרע מחר במשחק המכריע שייערך בביתם של הצהובים. ההתמודדות אמש נפתחה באיחור של כ-45 דקות בעקבות סירוב של אנשי מכבי להזיז שולחן מהפרקט ומבול אבוקות שהודלקו על ידי הקהל האדום. במהלך המשחק התעמתו חלק מהשחקנים וחפצים נזרקו לתחומי המגרש על ידי שני מחנות האוהדים.

בנוסף, אחד מאוהדי הפועל תל אביב בחר להגיע לאולם עם חבל תלייה, בו הוא נופף לכיוון המאמן הכושר של מכבי, רגב פנאן, שאביו מוני שם קץ לחייו. מי שלא נשאר אדיש למעשה המכוער הוא יונתן כהן, חברו הטוב של פנאן ושחקן קבוצת הכדורגל של המועדון הצהוב, שצייץ אימוג'ים ירוקים מגועל ותייג את מכבי: "מקווה שתעשו את העבודה בשלישי".

תיעוד הקללות שספגה רוני אדרי
תיעוד הקללות שספגה רוני אדרי | מסך, אינסטגרם

בזמן שהכדורגלן בן ה-26 ואשתובכל מבלים את הפגרה בחופשה עם חברים בדובאי, ספגה רונית נאצות מאוהדים והחליטה לשתף זאת באינסטגרם לעיני אלפי העוקבים שלה. אחד המגיבים נכנס לחשבון של כהן לאחר המשחק, והגיב לתמונה המשותפת האחרונה שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו. הזוג כהן מצולם בחתונתו של חברם הטוב דן גלזר ועליה בחר להגיב אותו אוהד בעקבות אותו הציוץ של המכביסט: "את לא מתה? או שהלילה את מתה ביחד איתו", ותייג את רוני. 

בת ה-26 לא הייתה יכולה להישאר אדישה לדברים, צילמה מסך והעלתה לסטורי שלה: "איפה הגבול נחצה ולמה?", כתבה בפני העוקבים והוסיפה: "לא טרחתי אפילו להיכנס ולראות מי אותו אדם מהמם, אבל אני בטוחה שיש לו הורים, אחים או אישה. עצוב ומחליא".

רוני אפילו לא מחקה את התגובה המחרידה של אותו אוהד, שנכון לרגע זה עדיין נמצאת שם, וזו דוגמא מובהקת לצד המכוער של הספורט. מילים אלו נכתבות עבור אותם האנשים שחוצים את הגבול ולא מבינים שספורט זו הנאה ובידור. 

רוני אדרי ויונתן כהן
רוני אדרי ויונתן כהן | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי