כמה הוא שילם ומה יש בבית? מסי רכש דירה ממשפחה ישראלית

ליאו מסי לצד אשתו אנטונלה
ליאו מסי לצד אשתו אנטונלה | Stephane Cardinale - Corbis / Contributor

מסתבר כי אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה שילם לא פחות מ-27 מיליון שקל עבור בית חדש, שרכש ממשפחת דור הישראלית. אז מה כל כך מיוחד במקום מגוריו החדש של "הפרעוש?". הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

עוד לפני המעבר המתוקשר לאינטר מיאמי, ליאו מסי רכש דירה בארצות הברית. "הפרעוש" "הצטדיין" בבית חדש בבניין פורש היוקרתי בקו הראשון לחוף בפלורידה. ומה מתסבר? הנכס שייך לקבוצת Dezer Development, של משפחת דזר הישראלית.

קראתם נכון. אלוף העולם רכש את הדירה שלו מקבוצת הנדל"ן המובילה במיאמי, השייכת למיכאל דזר ובנו גיל דזר, ישראלים שעזבו את הארץ והפכו לאנשי הנדל"ן המובילים בעיר, כשהבניין החדש והמפואר שלהם בשיתוף עם פורש, גרם לפרעוש להוציא סכום של 7.5 מיליון דולר – כ-27 מיליון שקל.

הייחוד של הדירות בבניין והבניין עצמו, הוא האפשרות לעלות עם האוטו עד לסלון הבית במעלית מיוחדת, ובכך להיעלם מעיניי הציבור וכמובן השכנים שספק אם ידעו שמי שמוגדר על ידי רבים כדרוגלן הגדול בהיסטוריה, גר ממש לידם.

כפי שדווח ב"סאן", הדירה של מסי בגודל 330 מטר רבוע, קצת יותר מ-81 אלף שקל למטר – מחיר גבוה מאוד לאזור. יש בה 4 חדרי שינה ו-4 חדרי מקלחת ושירותים. עוד דווח כי יש עדיין דירות פנויות בבניין, שהוא כאמור שיתוף פעולה של משפחת דזר עם פורש העולמית.

עם שכר שנתי של 57 מיליון דולר בחוזה ל-4 עונות, וזה מבלי להחשיב את הכספים הנוספים שיקבל מאדידס ואפל, וכמובן שגם ללא כל ההון שעשה לאורך הקריירה המפוארת, מסי בהחלט יכול להרשות לעצמו עוד איזה כמה דירות בבניין המפואר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי