זינוק בעלייה: מי השחקן הכי נעקב בנבחרת הנוער?

מה קורה פה? ישראל צוהלת | רויטרס

לאחר שהשלימו מונדיאליטו מרגש עם מדליית ארד היסטורית, החבורה הצעירה בכחול-לבן יכולה להתפנות לחגוג הישג נוסף ברשתות החברתיות. ואיפה נמצא אופיר חיים ברשימה המכובדת?

(גודל טקסט)

זהו זה, נבחרת הנוער של ישראל זכתה במדליה, ובמקום השלישי במונדיאליטו אחרי שניצחה אמש (ראשון) 1:3 את נבחרת דרום קוריאה, ואחרי שהיממה את העולם כולו, החבורה של אופיר חיים החלה במסע חזרה הביתה מארגנטינה. נבחרת ישראל עד גיל 20 תנחת בארץ ביום רביעי לפנות בוקר, ובזמן שכולנו מתרגשים לקבל אותם בזרועות פתוחות ולחגוג את ההישג הנהדר, גם ברשתות החברתיות מפרגנים לכדורגלנים הצעירים.

חשבונות האינסטגרם שלהם גדלו והרקיעו שחקים, בדגש על השבוע האחרון. הכדורגלנים הצעירים שנמצאים בטופ הם: איליי מדמון וענאן חלאילי, כאשר שניהם עם אותו מספר מדוייק של 11.2 אלף עוקבים באינסטגרם, במקום הרביעי סתיו למקין שהטריף את דרום אמריקה עם הקעקוע והמחווה שלו לליאו מסי אחרי שזכה במונדיאל עם 13.7 אלף, רוי רביבו בנו של אגדת הכדורגל חיים רביבו, צמוד אליו עם 15.3 אלף, תאי עבד עם כמעט 20 אלף עוקבים אחרי שזכה לחתיכת פרסום מאחיו הגדול מאץ' ואשתו המפורסמת אדל בספלוב שמרימה לו קבוע בחשבון האינסטגרם המצליח שלה.

את המקום הראשון תופס החלוץ הצעיר שלנצח ייזכר ככובש שער הניצחון מול נבחרת ברזיל בחצי הגמר, דור תורג'מן, שמחזיק כבר ב- 27.3 אלף עוקבים. תורג'מן חוזר מהמסע הזה עם כמות עוקבים מטורפת בהתחשב בעובדה שיצא מישראל עם פחות מ-8,000 עוקבים והוא חוזר עם קהל גדול, ניסיון גדול ובעיקר חוזה חדש בקבוצתו מכבי תל אביב לארבע השנים הקרובות. גם המאמן הכי מרגש בישראל, אופיר חיים, זכה לקפיצה במספר העוקבים שלו וכיום הוא עם 15 אלף עוקבים ברשת החברתית. 

נבחרת הנוער של ישראל | אימג'בנק GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי