אירינה שייק "התחילה" עם כוכב העל מול כולם: "היא זרקה את עצמה עליו"

אירינה שייק | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו "נדלקה" על הסופר סטאר ועל פי עדי ראייה "לא נתנה לו לצאת מטווח הראייה שלה", אך הוא לא נראה נלהב. בסביבתה כבר מיהרו להכחיש: "סיפור נבזי ובדיוני"

(גודל טקסט)

מאז הפרידה שלה מבראדלי קופר, אירינה שייק, האקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו, מככבת במדורי הרכילות כשכולם תוהים – מי יהיה בן הזוג הבא שלה? שמה נקשר לנהג המירוצים לואיס המילטון, שבינתיים בכלל נראה שמתפתחת בינו ובין אקסית אחרת של כדורגלן, שאקירה, מערכת יחסים טרייה. בחזרה לשייק. מסתבר שהיא מעוניינת בספורטאי על אחר, כך לפחות סיפרו מוזמני החתונה של הדוגמנית מדיסון הדריק וג'ו נחמד, המיליונר היהודי בעל גלריית האומנות שהפכה לאימפריה. 

על פי אורחים שנכחו באירוע הנוצץ באיטליה, שייק פשוט לא הצליחה להוריד את העיניים מאגדת הפוטבול טום בריידי. "היא זרקה את עצמה עליו", אמרו. אחרים סיפרו ש"היא לא נתנה לו לצאת מטווח הראייה שלה, היא הסתכלה עליו כל הזמן והם דיברו הרבה", אבל מיהרו לצנן כשהבהירו שלא נראה שהרווק המבוקש הביע יותר מידי עניין בדוגמנית בת ה-36. 

נציג מטעמה של שייק הכחיש את הדברים ואמר ל"מארקה": "הסיפור הזה לגמרי שקרי, נבזי וממש בדיוני לגבי מה שקרה באותו הערב". לא היה ולא נברא או שההכחשה היא רק בכל הנוגע לעובדה שבריידי לא הביע עניין? ימים יגידו.

כזכור, בריידי ואשתו לשעבר דוגמנית העל ג'יזל בונדשן, נפרדו בחודש אוקטובר האחרון אחרי 13 שנות נישואים ושני ילדים, ומאז הוא הפך לרווק המבוקש בעולם. רק נזהיר את שייק ונספר לה שיש בחורה אחת שכנראה לא תרפה עד שתשיג אותו. קוראים לה ורוניק ראג'ק, מיס סלובניה, והיא המעריצה מספר 1 של בריידי, למקרה ששכחתם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי