"מעשה מכוער": למרות הזוגיות החדשה, שאקירה בצעד קיצוני נגד פיקה‎‎

שאקירה. השמועות לא פוסקות | אתר רשמי, חשבון הטוויטר של שאקירה

על אף שהמשיכה הלאה והחלה מערכת יחסים עם לואיס המילטון, הזמרת המצליחה עדיין פגועה מבעלה לשעבר והחליטה "לנקום"

(גודל טקסט)

למרות שעל פי כל אתרי הרכילות בעולם היא נמצאת במערכת יחסים חדשה, שאקירה, עדיין פגועה מהבגידה והגירושים מג'רארד פיקה. כזכור, לפני פחות משנה היממו השניים את העולם כולו כשהודיעו על פרידה בעקבות חוסר נאמנות של כדורגלן העבר. בן ה-36 בגד באם ילדיו ואשתו במשך 12 שנים, עם סטודנטית צעירה בשם קלרה צ'יה שכיום היא זוגתו. 

שאקירה התאבלה, כתבה שירים צילמה קליפים, עקצה ועשתה הכל כדי להוציא את התסכול והעצב שלה החוצה, אך לאחרונה נראה שהמשיכה הלאה עם נהג מירוצי הפורמולה הבריטי, לואיס המילטון. למרות שהם נתפסו מבלים יחד על ידי צלמי הפפראצי ולכולם ברור שמשהו קורה שם, שאקירה החליטה "לנקום" בצורה אכזרית באקס.

עדיין פגועה ממנו. שאקירה | אימג'בנק GettyImages, Rodolfo Molina

ב"מארקה" הספרדי פירסמו שלמרות התחנונים של פיקה, שאקירה לא מוכנה שהילדים שלהם, מילאן וסאשה, יגיעו לחתונתו של מארק, אחיו הצעיר של פיקה והדוד שלהם שמתחתן ב-24 ביוני.

שאקירה והילדים כזכור עברו להתגורר במיאמי והיא דחתה בתוקף את הרעיון להאריך את שהות ילדיה בברצלונה מעבר ללוח הזמנים המוסכם, ואפילו האפשרות לפצות אותה על ימים אלו בעתיד לא הצליחה להשפיע עליה. היא לא מוכנה שילדיה יהיו באותו המקום עם קלרה ציה, כאשר האירוע הזה יהיה הראשון אליו תגיע מי שבגדה עם פיקה בזמרת. הילדים אמורים להיות אצל אביהם בברצלונה עד ה-19 ביוני ושאקירה לא מוכנה להאריך את השהות שלהם גם לא עבור החתונה. 

"היינו מאד מופתעים שהיא לא הסכימה לילדים שלה ללכת לחתונה של דוד שלהם", הצהירה העיתונאית לורנה ווזקאס והוסיפה: "הדבר ההגיוני ביותר היה לאפשר להם לקחת חלק אבל שאקירה פשוט לא משחררת. זה מעשה מכוער".

שאקירה | ספלאש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי