נתראה ביציע: ליגת העל, היא חוזרת

חוזרת לליגת העל
חוזרת לליגת העל | מסך, אינסטגרם

אחרי פרק קצר מעבר לים וחתונה בלתי נשכחת, יובל ובעלה שוב איתנו והיא תעלה את מפלס היופי באצטדיונים בישראל. נתראה בקרוב במגרשים

(גודל טקסט)

ליגת העל, היא חוזרת: אחרי פרק בפורטוגל ובקפריסין, יובל גולן אלטמן תשוב בקרוב ליציעי האצדיונים בארץ, לאחר שבעלה עומרי חתם לשלוש שנים בהפועל תל אביב. יובל והכדורגלן שלה חוזרים ארצה בסטטוס חדש: נשואים טריים. רק לפני ארבעה ימים חגג הזוג הצעיר את יום הנישואים הראשון שלו, אחרי החתונה המיוחדת שהתקיימה בשנה שעברה באתונה, יוון.

יובל גולן אלטמן
יובל גולן אלטמן | מסך, אינסטגרם

כזכור, המשפחות והחברים הקרובים הגיעו בזמנו לאירוע הנוצץ בטיסה חגיגיית מישראל, בה המושבים אפילו היו ממותגים בראשי התיבות של שמם של הנשואים הטריים, שהפכו לבעל ואישה לאחר עשור שלם יחד.

אפילו החברים מהפועל באותה תקופה, אריק ינקו, מוטי ברשצקי ומאור ומירן בוזגלו, הגיעו להרים כשכדורגלן העבר אפילו פינק בסשן על עמדת הדי-ג'יי. כעת, כשהשניים שבים לישראל, יהיה מעניין לראות מה תבחר לעשות אשת הכדורגלן שליוותה את החצי השני שלה בכל מקום אליו הגיע. בעבר, עבדה יובל בחברת WIX, ואנחנו במדור בטוחים שהיא כבר עובדת על האתגר הבא.

כאמור, הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) על שובו שלי אלטמן, שחתם על חוזה לשלוש שנים. הקשר ההתקפי בן ה-29 נחשב לאחד השחקנים האהובים שעברו בקבוצה בשנים האחרונות, והוא יחזור למגרש ב-15 ביולי לחגיגות ה-100 של המועדון במשחק הידידות מול לגאנס הספרדית, בו אנחנו מקווים לראות גם את יובל. שיהיה בהצלחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי