"מתי את מגיעה למדריד?": השיחה של כריסטיאנו רונאלדו דלפה לרשת

ברברה גמבטסה
ברברה גמבטסה | מסך, אינסטגרם

האישה שטוענת שהיא הייתה אמורה להיות בנעליים של ג'ורג'ינה רודריגס, חשפה התכתבות בינה לבין אחד מגדולי הכדורגלנים בהיסטוריה

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ידוע כ"מגנט נשים", בין השאר בזכות המראה והסטטוס שלו, והוא הספיק לכבוש את ליבן של רבות. אחת מהן היא הדוגמנית האיטלקיה ברברה גמבטסה, כוכבת רשת מפורסמת, שטוענת כי היא הייתה אמורה להיות עכשיו בנעליה של ג'ורג'ינה רודריגס. מסתבר שקצת לפני שהתאהב בזוגתו הנוכחית, רונאלדו התחיל איתה באינסטגרם ושאל מאיפה היא.

"מתי את מגיעה למדריד?", המשיך הכוכב והשיחה קיבלה תפנית פלרטטנית כשהדוגמנית ענתה לו: "מתי שאתה רוצה". CR7 שלח לה אימוג'י מחייך ומעולם לא הוציא לפועל את ההזמנה שלו. באופן בכלל לא מפתיע, היא החליטה לחשוף בפני 3.5 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק את הסיבה. כמעט שש שנים אחרי ההתכתבות, ברברה שיתפה סרטון בפני העוקבים שלה, והסבירה: "כנראה שהוא לא ידע איך להתמודד עם הישבן הזה", וניענעה אותו, צעד שהפך לסימן ההיכר שלה. 

מי שזכתה בליבו של רונאלדו היא כידוע ג'ורג'ינה, שבימים אלו לוקחת שיעורים פרטיים בתדירות שבועית בהם עובדת על נענוע הישבן שלה, כך שלא נראה שיש לפורטוגלי חסך בהיבט הזה. למרות זאת, אי אפשר להתעלם מהדימיון של הדוגמנית האיטלקייה לחצי השני של רונאלדו: במבנה הגוף ובתווי הפנים.

עם עבר של שובר לבבות, שאפילו מספר ישראליות טענו שפנה אליהן במהלך השנים, אין ספק שיצוצו עוד סיפורים רבים על חיי האהבה של הפורטוגלי שבגיל 38 כבר התמסד ושם מאחוריו את ימי ההתהוללות שלו כרווק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי