גאה בו, ובצדק: הכירו את זוגתו ההורסת של שחקן נבחרת ישראל

לינוי ברלב
לינוי ברלב | מסך, אינסטגרם

היא עברה איתו לחו"ל, הקימה עסק משלה והעלתה תמונה מאצטדיון טדי שהמיסה את ליבם של האוהדים. לירון שרון עורכת לכם היכרות עם זוגתו של החלוץ, שעשוי להשתדרג לליגה גדולה יותר בקיץ הקרוב

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל גברה אמש (שני) 1:2 על אנדורה ובכך השלימה שש נקודות בשני המשחקים האחרונים שלה במוקדמות היורו, אך על הניצחון העיבו הקריאות הגזעניות שספג הקשר מוחמד אבו פאני במהלך המשחק באצטדיון טדי. בצל הסערה, השחקנים זכו לתמיכה ביציע מהמשפחות והחברים, ואנחנו במדור שמנו לב למישהי שהגיע הזמן שכולכם תכירו כבר. 

לינוי ברלב, בת הזוג של תאי בריבו כבר כמעט שבע שנים, המיסבה את ליבם של אלפי העוקבים עם הנשיקה הפוטוגנית שלה ושל החלוץ בסיום ההתמודדות. בריבו, שעשוי במהלך הקיץ לעבור לליגה גדולה ביותר באירופה, זכה בבת זוג תומכת שעשתה איתו את המעבר לאוסטריה ובמקביל גם הצליחה גם לטפח קריירה בעצמה.

לינוי הקימה לפני כשלושה חודשים את מותג בגדי הים "LINDA", ואת הדגמים הססגוניים היא מדגמנת בעצמה, כשאפשר בהחלט להתבלבל ולחשוב שהיא דוגמנית על. נטע אלחמיסטר, מאחורייך. 

לינוי סיפרה למדור כיצד היא ותאי הכירו: "הוא למד עם אחותי הגדולה באותה השכבה. יום אחד הלכתי למכון כושר, גם הוא היה שם, לאחר מכן הוא התחיל לעקוב אחריי באינסטגרם, התחלנו לדבר והשאר היסטוריה". על המעבר לאוסטריה והעסק שבבעלותה: "בזמן הפנוי שיש לי שם, אני תופרת בגדי ים ושמלות. כשאני מגיעה לארץ, אני מביאה איתי כמה פיסים שתפרתי ואני מוכרת אותם".

בריבו ובת הזוג
בריבו ובת הזוג | מסך, אינסטגרם

"גאה בך תמיד" כתבה לינוי אתמול בסטורי לכדורגלן שלה ופירסמה תמונה שלהם מתנשקים ביציע. חברתה הקרובה של לינוי היא דנה וושצינה, זוגתו של מנור סולומון, אותה הכירה עוד בימים שבריבו ומנור שיחקו יחד במכבי פתח תקוה, וכיום חולקות שתיהן את אותו הסטטוס: נשות הליגיונרים.

ובזמן שהם עושים את הדרך לחופשת הפגרה שלהם באתונה, אנחנו במדור נמתין בסבלנות לטבעת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי