גרושתו של דני אלבס מציגה: זוגיות חדשה עם כדורגלן מפורסם?

ג'ואנה סאנז | צילום: אינסטגרם

בצל פרשת האונס של המגן הברזילאי, אשתו לשעבר מנסה להמשיך הלאה בחייה ומתנחמת בזרועותיו של שחקן מוכר מאוד. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אשתו לשעבר של דני אלבס, ג'ואנה סאנז, נצפתה לאחרונה בבית קפה יחד עם כוכב העל לשעבר של ריאל מדריד, חאמס רודריגס, והתמונה שלהם גרמה לרעש גדול ברשתות החברתיות. הדוגמנית פרסמה תמונה בסטורי שלה עם רודריגס וכתבה: "תודה לך, חאמס, על קבלת הפנים היפה שלך. איזו אנרגיה מדהימה יש כאן, בהצלחה עם הקפה. אקח איתי את הקפה הקולומביאני שלך". פירגנה לו בסטורי על בית הקפה החדש שפתח בבוגוטה. 

ג'ואנה סאנז וחאמס רודריגס | צילום: אינסטגרם

בזמן שהוא עובר את הימים הקשים ביותר בקריירה שלו ואחרי ששוחרר מאולימפיאקוס לפני למעלה מחודשיים, והיא עוברת את התקופה המאתגרת בחייה אחרי הגירושים מאלבס, בעלה לשעבר הכלוא בברצלונה אחרי שהואשם באונס – נראה שהשניים מוצאים נחמה אחד בזרועות השנייה. כך לפחות בטוחים בספרד ובקולומביה, שם מדברים על "תחילתו של קשר רומנטי" בין השניים. הייתכן שג'ואנה מצאה לעצמה כבר כדורגלן חדש?

לאחר שהחליטה לעזוב את הכדורגלן המפורסם ששבר את ליבה ואת אמונה, נראה שהיא כבר לא מתאבלת על הברזילאי ולא רק בגלל הקשר עם רודריגס. בביקור האחרון אצל בעלה לשעבר, אחד הנושאים המרכזיים היה הסדר הכספים ביניהם: כמה כסף מגיע לה, כאשר היא עמדה על כך שיסגרו את כל הפינות ביניהם כדי שלא תיאלץ להיפגש עמו פעם נוספת. ללא ספק, אם ג'ואנה והקולומביאני יתאהבו זה בזו, זאת תהיה מכה רצינית עבור אלבס שחייו התהפכו לחלוטין מאז נכנסה לחייו פרשת האונס. 

ג'ואנה סאנז | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי