פייק ניוז? האמת מאחורי עמוס לוזון, הצעירה והסיפור שהסעיר את המדינה

עמוס לוזון
עמוס לוזון | אמיר מאירי

אחרי הפרידה מאירית רחמים והשמועות על מערכת יחסים עם רבקה בת ה-23 שצעירה ממנו ב-37 שנה, בתו של איש העסקים, אור, שמה סוף לשמועות

(גודל טקסט)

כחודש לאחר שנודע שאיש העסקים עמוס לוזון ומפיקת האירועים אירית רחמים החליטו להיפרד, נראה כי לוזון מנסה להמשיך הלאה. על פי מקורביו של איש העסקים בן ה-60, לאחרונה הוא צמוד לרבקה ווג בת ה-23, והשניים אף נצפו יחד בהופעה של נסרין קדרי בסוף השבוע. בפוסט שפורסם על ידי "ערב טוב עם גיא פינס", ווג נצפתה איתו בהופעה ולאחר מכן נכנסה לרכבו.

כל זאת לאחר השמועות שלוזון ומפיקת האירועים הוותיקה פירקו את החבילה אחרי שמונה שנים של מערכת יחסים, שמועות שרחמים הדפה. "נראה לך שאושיב מישהי אחרת ליד עמוסי? מי שתשב לידו תקבל מכות", אמרה בחיוך לתוכנית של פינס לפני מספר שבועות, כשנשאלה האם אכן נפרדו במהלך אירוע שהפיקה.

בתו של לוזון, אור לוזון, החליטה להגיב לשמועות כי אביה יוצא עם צעירה ממנו ב-37 שנים. אור שיתפה את הפוסט של פינס עליו גם הגיבה "לא להמציא" וכתבה בפני 131 אלף העוקבים שלה באינסטגרם: "חמודים שאתם. אני יודעת שכרגע עמוסי הוא רווק נחשק וכולן בטירוף, אבל הוא רווק אז אל תדאגו ומותר לו להסתובב עם מי שבא לו".

בכך שכתבה שהוא "רווק נחשק", אור בת ה-28 אישרה את העובדה שאביה ורחמים כבר אולד ניוז, והיה לה חשוב להבהיר: "לא כל מי שנכנסת לאוטו שלו היא הבת זוג שלו. שלא תדביקו לו מחר איזה חברה שלי, חבל, ובלי לחץ".

ווג, ששמה נקשר עם איש העסקים, מיוצגת בסוכנות הדוגמנות יולי, נולדה וגדלה בצפון מזרח ירושלים, למשפחה של ניו יורקרים יהודים שחזרו בתשובה והיא הבת השנייה מבין שמונה אחים. אירית רחמים טרם הגיבה על הפרסומים על הזוגיות החדשה של האקס הטרי שלה, ובינתיים משדרת עסקים כרגיל. המשך יבוא.

אור לוזון עם אביה עמוס לוזון | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי