עכשיו זה רשמי: אופיר דוידזאדה יוצא לדרך חדשה

אופיר דוידזאדה | צילום: אינסטגרם

מיד לאחר החזרה ממשחקי נבחרת ישראל, המגן הבכיר של מכבי תל אביב הפתיע לא מעט מתושבי באר שבע ופתח פרק חדש בחייו. לירון שרון עם הסיפור המלא

(גודל טקסט)

חודשיים וחצי בדיוק אחרי שהודיעו על כך שהם "נפרדים", אופיר דוידזאדה ואשתו נטלי שילת התגרשו היום (רביעי) באופן רשמי. השניים הגיעו בנפרד לרבנות בבאר שבע, שם התגוררו בתקופה בה שיחק המגן במדים האדומים, אז גם נרשמו ברבנות בבירת הנגב כשהתחתנו. אחרי שמונה שנות זוגיות וילדה בת שלוש, השניים פירקו את החבילה באופן רשמי כשלא מעט אנשים שהיו שם הבוקר זיהו את שחקנה של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל.

כזכור, דוידזאדה (32) רק חזר הביתה אחרי עשרה ימים עם נבחרת ישראל ושני הניצחונות שלה על נבחרת בלארוס ונבחרת אנדורה וכעת יוצא לדרך חדשה מחוץ למגרש. נטלי, שהייתה לצידו לאורך כל הקדנציה הנוכחית אצל הצהובים-כחולים, בגנט הבלגית וגם כאמור בבאר שבע, יוצאת בעצמה לדרך חדשה לאחר הגירושים. אמנם הבוקר דלת אחת נסגרה בחייהם של השניים, אך עבור בת ה-32 דלת אחרת נפתחה כשהערב תשיק לראשונה את העסק החדש שלה, הסטודיו הפרטי שלה NS Yoga בו היא תעביר שיעורי יוגה לקבוצות קטנות ושיעורים פרטיים בבאר יעקב.

"כל אחת והמסע שלה", כתבה אשת הכדורגלן לשעבר והוסיפה: "רגש, פחד, קושי, אהבה, דמעות ועוד מגוון אין סופי של תחושות חוויות ורגשות". במסע שלי עברתי מכל אלו ועוד אעבור. ובכל זאת יש רגעים ששווים עצירה, רגעים שאת יודעת שאת בכיוון הנכון ואת מחייכת חיוך גדול שמלווה בהתרגשות ופרפרים בבטן". המדור איחל לנטלי בהצלחה עם העסק החדש אותו פתחה ביום היוגה הבינלאומי ושמע גם על התחושות אחרי החותמת הסופית הבוקר: "סיימנו את זה יפה ובכבוד. נישאר חברים טובים עבור ליה הבת שלנו. עכשיו אני מחזירה את הפוקוס אליי ואני עם הפנים קדימה לקראת ההתחלה החדשה בחיי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי