כוכבת הפורנו קעקעה את שמו של זאיון וויליאמסון על פניה

play
שחקנית הפורנו מוריה מילס עם שמו של זאיון וויליאמסון מקועקע על פניה | צילום מסך, טוויטר
תקציר משחק האליפות של אולימפיה מילאנו: ניצחון 55:67 על וירטוס בולוניה 03:14

אחרי שאיימה לחשוף קלטות סקס שלהם ונחסמה בטוויטר, מוריה מילס עשתה צעד נועז: "או שהיא צמאה לתשומת לב, או שלא מסוגלת להתגבר עליו"

(גודל טקסט)

חשבון הטוויטר של מוריה מילס נסגר אחרי שאיימה לחשוף את קלטות הסקס שהקליטה עם זאיון וויליאמסון, אבל זה לא הפריע לכוכבת הפורנו לעשות צעד נועז אחר: לקעקע את שמו הפרטי של הכדורסלן על הלחי השמאלית שלה.

בטוויטר הופץ סרטון שהעלתה מוריה מילס בעצמה, בו רואים אותה מקעקעת את המילה "זאיון" על פניה, לאחר שחשפה לאחרונה כי קיימה יחסים עם וויליאמסון, בסדרת ציוצים נגדו בעקבות ההודעה של השחקן שהוא ובת זוגו מצפים לתינוק. נראה שכוכבת סרטי המבוגרים ממש באובססיה למי שאמור היה להפוך לדבר הבא ב-NBA, אבל בעיקר פצוע רוב הזמן.

בגלל שבסרטון לא רואים את הדיו חודר לעורה, אלא רק את המקעקע מחזיק מחט בהתחלה ואת השם כתוב על הלחי בסוף, יש הטוענים כי מדובר בסרטון מזויף.

פרשן ה-NBA סטיבן איי סמית' הגיב לסרטון הקעקוע: "אני לא אדבר יותר על הנושא הזה, חוץ מהדבר האחרון הזה שאומר.אחד משני דברים קורים כאן – או שהיא צמאה בצורה קיצונית לתשומת לב ומוכנה לעשות הכל כדי להשיג אותה, גם אם זה על חשבונו, או שהיא ממש נהנתה איתו ולא מסוגלת להתגבר עליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי