התמונה "האינטימית" של מוחמד סלאח קיבלה יותר לייקים מהטרבל של סיטי

מוחמד סלאח | Andrew Powell / Contributor

התיעוד של הכוכב המצרי של ליברפול גרף יותר אהדה מאשר ההישג ההיסטורי של פפ גווארדיולה וחניכיו, וברשת כותשים: "זה אומר הכל"

(גודל טקסט)

מוחמד סלאח, שיתף תמונה שגרפה יותר לייקים מאשר זו שהעלתה מנצ'סטר סיטי לאחר שזכתה בליגת האלופות והשלימה עונה חלומית עם טרבל. כוכב ליברפול תיעד את עצמו במטבח עם גופיה, מה שגרם לאוהדים ולמיליוני המעריצים להשתגע. למרות העונה הפחות מוצלחת של הקבוצה שסיימה חמישית ולא הצליחה להעפיל לליגת האלופות, הכדורגלן המצרי סיים עם 30 שערים ונשאר הכוכב הגדול של יורגן קלופ, על ומחוץ לכר הדשא.

סלאח בסך הכל עמד במטבח ביתו כשהוא מסתכל למצלמה ונראה שמכין לעצמו כוס קפה, אך התמונה הזאת הרשימה למעלה מ-170 אלף אנשים שסימנו לייק בטוויטר. כאמור, מספר גבוה יותר מהתמונה שמציגה את ההישג המרשים של היריבה הגדולה, מנצ'סטר סיטי, שרשמה עונה היסטורית. המועדון העלה תמונה של הקבוצה מניפה את גביע האלופות לראשונה אי פעם וכתבו: "מנצחי הטרבל", אך זכה לקצת יותר מ-140 אלף לייקים "בלבד" בטוויטר, כ-30 אלף פחות מסלאח מכין קפה. 

האוהדים מילאו את טוויטר בציוצים והקניטו את סיטי שידועה כקבוצה עם פחות אוהדים מליברפול ושאר הגדולות באנגליה. "כשלאנשים יש יותר מה לומר על תמונה במטבח של סלאח לעומת טרבל היסטורי של מנצ'סטר סיטי, זה אומר הכל". בזמן שבטוויטר "כותשים" את סיטי שקיבלה פחות לייקים מהתמונה של סלאח בגופיה וצוחקים ש"אין לה אוהדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי