שחקן הפוטבול הרג דב ועורר סערה ברשתות החברתיות

play
קרסון וונץ מציג תמונה שלו עם דוב שהוא צד | צילום מסך, אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.6 04:00

קרסון וונץ, הקוורטרבק לשעבר של וושינגטון קומנדרס, תיעד את הציד באינסטגרם וזכה לשלל תגובות זועמות: "ג'ה מוראנט הושעה מה-NBA בגלל תמונה עם אקדח, הוא רוצח חיה וממשיך כרגיל?"

(גודל טקסט)

הבחירה השנייה בדראפט 2016 של ליגת ה-NFL, קרסון וונץ, נמצא בלב סערה ברשתות החברתיות לאחר שהעלה תמונה מפוקפקת בזמן החופשה שלו באלסקה.

הקוורטרבק שנמצא כרגע ללא חוזה ולמעשה שחקן חופשי, העלה לאינסטגרם תמונה שלו עם דב שחור מת כשעליו רובה חיצים ורשם: "עוד סימון 'וי' לרשימה. הייתה לי את ההזדמנות לצפות ולעקוב אחרי דב שחור באחד המקומות האהובים עלי בכדור הארץ – אלסקה. טיול מדהים וחיה מדהימה".

לפי החוקים במדינה, ציד הדב הוא חוקי באלסקה, ומכך אין עוררין לגבי אפשרות של זכויות בעלי חיים נגד וונץ, אך ברשתות החברתיות לא אהבו את ההתנהגות הברברית של הקוורטרבק לשעבר של וושינגטון קומנדרס ותקפו אותו: "חבל שלא היית כל כך מדויק בתור קוורטרבק כמו שאתה מדויק בציד", "איך ג'ה מוראנט הושעה מה-NBA בגלל תמונה עם אקדח, והוא רוצח חיה וממשיך כרגיל?", "כל כך לא הכרחי, תתבייש לך", "המטרה היחידה שתפגע בה בקריירה שלך, אפס".

וונץ כאמור עדיין ללא קבוצה לעונה הבאה ולא מצליח למצוא תחנה רצופה מאז הבחירה של פילדלפיה איגלס בו ומהשחרור לו לקבוצה ב-2020. מאז הספיק לשחק גם באינדיאנפולס קולטס ובוושינגטון קומנדרס. יש לציין כי השחקן מתגאה בזכותו לצוד, ואף הראה ברשתות החברתיות תמונה שלו עם תרנגול הודו ששחט.