החיזוק הכי נוצץ שהגיע לליגת העל: הכירו את האישה שבאה לקחת אליפות

אשתו של קין, המאמן המיועד של מכבי ת"א
אשתו של קין, המאמן המיועד של מכבי ת"א | מסך, אינסטגרם

יש לה סטייל היסטרי, בעלה "לא יכול לחיות בלעדיה" ובקרוב מאוד היא תנחת בארץ הקודש ותכבוש את תל אביב. לירון שרון עורכת לכם היכרות ראשונית

(גודל טקסט)

רובי קין, מלך שערי נבחרת אירלנד בכל הזמנים, מונה ללמחליפו של אייטור קראנקה כמאמן מכבי תל אביב. זו תהיה משרת האימון הראשון של חלוץ העבר הבכיר, שכיכב בין השאר במדי טוטנהאם וליברפול מהפרמיירליג, והאוהדים הצהובים בוודאי כבר מפנטזים על חיזוק בעל שיעור קומה שיגיע לקריית שלום באמצעות הקשרים הרבים שצבר בקריירה.

מי שתגיע איתו לתל אביב היא כמובן אשתו היפייפיה, קלאודי קין. אשת מאמן כזאת, הרבה זמן לא ראיתם. כשבעלה מחזיק בלמעלה מ-633 אלף עוקבים באינסטגרם, גם האירית הבלונדינית מתחזקת חשבון צנוע יותר שאחריו עוקבים 40 אלף איש ובו היא מציגה את החיים שלה שמלאים בכיף, אהבה, טיולים ואופנה כפי שהיא כותבת בסטטוס שלה ברשת החברתית.

קלאודי ורובי נשואים 15 שנים, "כולנו היינו אבודים בלעדייך" כתב לה כדורגלן העבר ביום הנישואים האחרון שלהם שחל בתחילת החודש. הזוג האירי הורה לשני בנים, רוברט והדסון, ונראה ששניהם בדיוק כמו אבא נדבקו בחיידק הכדורגל.

לקלאודי סטייל היסטרי שמזכיר בקלות את זה של בנות מלוכה עם שמלות של המעצבים הכי נחשבים וכובעים מיוחדים. עם הגזרה שלה בביקיני והאהבה שלה לשמש, נראה לנו שהיא תסתדר מצויין בחופים ובחיי הלילה של תל אביב. נתראה בקרוב!

עוד באותו נושא: רובי קין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי