"היה מושלם": אורח הכבוד מליגת העל "גנב את ההצגה" בחתונה של מישל וטיבו

מישל גרציג, טיבו קורטואה
מישל גרציג, טיבו קורטואה | מסך, אינסטגרם

הכלה אמנם ישראלית, אך מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה הוזמן על ידי החתן, טיבו קורטואה, שנמצא איתו בקשר טוב זכר לימים בגנק. הציטוטים, התמונות ומתי הם יחזרו לארץ? לירון שרון עם הפרטים מצרפת

(גודל טקסט)

אחרי שנה שלמה של אירוסים מישל גרציג וטיבו קורטואה החלו בחגיגות החתונה המפוארת שלהם. בין 310 המוזמנים ל"מסיבת קבלת הפנים" שהחלה את האירוע הנוצץ שנערך בקאן ויימשך יומיים, אי אפשר היה לפספס את מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה, חברו הטוב של השוער ששמר איתו על הקשר עוד מהימים של השניים בגנק, ש"גנב את ההצגה" ברשתות החברתיות בישראל, כשהגיע לאירוע הנוצץ לצד אשתו אדווה.

ברדה לצד קורטואה באירוע בצרפת
ברדה לצד קורטואה באירוע בצרפת | מסך, אינסטגרם

"אירוע קדם החתונה היה מושלם והיום החתונה האמיתית באיזו אחוזה, משהו מטורף", סיפרה אשת המאמן למדור על החתונה שמיקומה יישמר בסוד עד הרגע האחרון. למי מכם שלא מכיר את הקשר בין ברדה לקורטואה, השניים כאמור שיחקו יחד בגנק הבלגית ושמרו על קשר חברי ועד היום. הזוג מבאר שבע יישאר לחתונה ולאירוע המרכזי וישוב לארץ ביום שלישי לקראת המשך ההכנות של הפועל באר שבע המתחדשת.

יפים ונכונים. אליניב ואדווה ברדה
יפים ונכונים. אליניב ואדווה ברדה | מסך, אינסטגרם

בתור אחת שמתחזקת זוגיות של שנים, איחלה אדווה את הדברים הכי חשובים שכדאי לזוג הצעיר ליישם: "שיהיו חברים טובים ויהנו אחד מהשניה. צריך לתחזק זוגיות ולא לתת לה להיות במקום האחרון בסדר עדיפויות. הם זוג מהמם ורואים שהם מאוד אוהבים. שיהיה להם בהצלחה", סיכמה.

ברדה וסושרד
ברדה וסושרד | מסך, אינסטגרם

עוד נוסיף כי הדוגמנית הישראלית החליפה שלוש שמלות שעיצבה לה מעצבת האופנה הישראלית מאי משיח, ושוער ריאל מדריד לבש חליפה של דולצ'ה וגבאנה וקיבלו את את האורחים שלהם שהגיעו לאירוע קדם החתונה במסעדה על חוף הים, לשם הגיעו המשפחות והחברים הקרובים כולל נגנים ישראלים ואפילו את ליאור סושרד שהיה אחראי על התוכנית האומנותית.

אדווה ברדה, אליניב ברדה
אדווה ברדה, אליניב ברדה | מסך, אינסטגרם

אין דבר יותר משמח מלחגוג אהבה, בעיקר כשהיא חוצה יבשות, דתות ועולמות. שיהיה במזל! 

טיבו קורטואה, מישל גרציג, בטקס שלפני החתונה | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי