חברה של אלחמיסטר וגרציג: הכירו את בת הזוג של ויניסיוס ג'וניור

ויניסיוס | רויטרס

הברזילאי של ריאל מדריד נצפה קרוב במיוחד לכוכבת הגדולה, ועל סמך הדיווחים ש"מה שיש בין השניים נראה יותר מידידות", מסתמן כי כוכב הבלאנקוס מתחזק מערכת יחסים נוצצת עם חברתן של הישראליות המפורסמות

(גודל טקסט)

בברזיל בטוחים שכוכב ריאל מדריד ויניסיוס ג'וניור נמצא בתחילתה של מערכת יחסים עם לא אחרת מאשר זמרת העל, אניטה. כבר שנים שהיא קרובה מאוד לכדורגלנים מהטופ העולמי, בין היתר לידידה הטוב ניימאר ולטיבו קורטואה, כך שזה כנראה היה בלתי נמנע שאחד מהם ייכנס לה ללב. 

השניים גרמו לרוחות לסעור אחרי שנראו קרובים במיוחד באירוע מתוקשר במיאמי, ובתקשורת בברזיל ובאירופה קבעו: "הקשר בין הכדורגלן לזמרת הוא יותר מידידות קרובה, יש שם ניצוץ של התאהבות". ואיך הכל התחיל? אם במקרה פיספסתם את גמר ליגת האלופות, אז למרות שריאל החמיצה את המעמד הנכסף, אניטה הפציצה בטקס פתיחת ההתמודדות עם חולצה שכתוב על הגב שלה "ויני ג'וניור".

אניטה | צילום: אינסטגרם

היא עשתה את זה כדי להביע בו תמיכה ולמגר את הגזענות הנוראית שחווה בעונה האחרונה. כששניהם ילידי ברזיל, אניטה הרגישה צורך להרים לו. הוא התרגש מאוד מהמחווה ומהמעמד, שיתף את התמונה שלה וכתב לה: "את הכי טובה שיש. אוהב אותך".

אבל כנראה שזה היה מעבר להבעת סולידריות, אלא גם עניין אישי בחלוץ. האירוע אליו הגיעו השניים הוא הפרימיירה של העונה החדשה של הסדרה הספרדית המצליחה "אליטה", בה תשתתף הזמרת הברזילאית והכדורגלן הגיע לפרגן לה.

אניטה | צילום: אינסטגרם

למקרה שלא ידעתם, 8 שנים מפרידות ביניהם, הוא בן 22 והיא בת 30, אבל כבר הבנו שאין גיל או מחיר לאהבה. לויני קהל של 39 מיליון איש העוקבים אחריו באינסטגרם, אבל גם שם עוקפת אותו אניטה עם 65 מיליון עוקבים, ביניהן נטע אלחמיסטר ומישל גרציג שזכו לפגוש אותה פייס טו פייס. אז האם גם היא תוכל להתחדש בטייטל "אשת כדורגלן"? מבטיחים לעדכן בקרוב! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי