בשיאה: זוגתו של כוכב מכבי תל אביב לוהטת בחוטיני ומאוהבת בקיץ‎

ג'ניר סבוריט
ג'ניר סבוריט | מסך, אינסטגרם

גם אחרי לידה, אשת המכביסט הוכיחה שאין לה מתחרות בבגד ים והציגה גזרה מעלפת וקעקוע מרגש במיוחד. התמונות וההסבר המלא בפנים

(גודל טקסט)

זהירות, לוהט: אחרי שהטריפה את הספרדים במהלך החופשה שלהם בפלמה דה מיורקה, ג'ניר מרטוס, אשתו של אנריק סבוריט, מצליחה לסחרר גם את היוונים. אשת הכדורגלן שיתפה סשן תמונות נוסף מהחופשה החלומית שלה ושל המגן שלה ממיקונוס, שם פגשו את החברים ממכבי תל אביב, והזכירה לכולם שאין לה מתחרות בביקיני. האוהדים הצהובים כחולים השתגעו מהלוק של ג'ניר ואחד מהם כל כך התלהב שהגיב לה "אשתי". מצטערים לאכזב, היא תפוסה חזק. 

בשיא שלה. ג'ניר סבוריט
בשיא שלה. ג'ניר סבוריט | מסך, אינסטגרם

התמונות חשפו קעקוע מיוחד על ירך שמאל של ג'ניר והמדור מיהר לפנות אליה כדי להבין את פירוש המשפט. "איפה שהחיים מתחילים והאהבה אף פעם לא נגמרת", הסבירה והוסיפה: "כתבתי את זה בגלל ההורים שלי. לדעתי זה משפט מושלם להגדיר מה זו משפחה", ריגשה ג'ניר וסיפרה עוד מה עומד מאחוריה המשפט העמוק שבחרה לקעקע, וגרמה לנו במדור להתאהב.

והיא אחרי לידה, כן? ג'ניר סבוריט
והיא אחרי לידה, כן? ג'ניר סבוריט | מסך, אינסטגרם

"אמא שלי נפטרה לפני כמעט שש שנים אחרי מאבק עיקש במחלה, כך שהיום לקעקוע הזה יש אפילו יותר משמעות. היא הייתה האישה הכי מדהימה ועוצמתית על הפלאנטה והיא עדיין איתנו תמיד", שיתפה אשת הכדורגלן בסיפורה האישי.

כשהיא שנים לצידו של סבוריט – תומכת, מעודדת, דוחפת ונמצאת שם עבורו, לא נשכח שהיא גם אמא מסורה ואוהבת עבור לוקאס, בנם בן השנתיים וחצי. "המאמץ השלי זה להיות אמא כמוה, היא הדוגמא והמודל שלי לחיקוי", שיתפה ג'ניר.

את ללא ספק הצלחת ואנחנו שמחים שזכינו בליגה שלנו לאשת כדורגלן כמוך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי