גרמה לאנטונלה לקנא: האישה שתפרק למסי את הנישואים?

סופי מרטינס, העיתונאית שסיקרה את ארגנטינה במונדיאל בקטאר | צילום: אינסטגרם

הכתבת שריגשה את הכוכב מול כל העולם ופיתחה עמו יחסי קרבה מקצועיים, נאלצה, על פי הדיווחים, להתמודד השבוע עם שינוי גישה מפתיע מצד הפרעוש

(גודל טקסט)

ספק אם יש אחד שישכח את סופי מרטינס, העיתונאית היפייפיה שסיקרה את ארגנטינה במונדיאל האחרון. מרטינס עלתה לכותרות אחרי הקרבה שלה לקפטן נבחרת ארגנטינה, ליאו מסי. היא הפכה לקול האוהדים כששיבחה את ההופעה של מסי במונדיאל בקטאר, ומאז היא ערכה מספר ראיונות עם הכוכב הגדול. באחד הראיונות הביט מסי באהבה בעיתונאית, ובמקביל צילם איתה סדרת תמונות שהן הכל מלבד סטנדרטיות, כאשר אפשר היה לראות קרבה מסוימת ביניהם. מסי עצמו מעריך אותה ומסתכל עליה אחרת מאשר על העיתונאים האחרים, כך לפחות היה עד סוף השבוע האחרון. 

במהלך משחק הפרידה של חואן רומן ריקלמה מכדורגל באצטדיון בומבונרה בארגנטינה, על פי הדיווחים, הפרעוש התחמק מלהתראיין אצל הכתבת בת ה-28, כאשר הוא הורה לעשות זאת על ידי אנטונלה רוקוזו, אשתו. מסי נמנע מלדבר עם העיתונאית היפה במהלך כל האירוע – לפני המשחק, במחצית ובתום המשחק. למרות זאת, שחקני כדורגל אחרים כמו אנחל די מריה כן הסכימו להתראיין. המצב עורר חשד בקרב מעריציו של מסי, והם בטוחים שהכל מתחיל ונגמר באשתו, בעיקר לאור העובדה שרק לפני שבועיים הוא דיבר איתה בראיון לטלוויזיה הציבורית בארגנטינה, וסיכם איך עברה עליו חצי השנה האחרונה לאחר הזכייה בגביע העולם.

חלק מהגולשים ברשת החלו להעלות השערות לגבי ההשפעה של אנטונלה, ש"מחליטה על הכל" ובין היתר על כך שמסי נמנע מלהחליף מילה עם הכתבת. ברשת הופצו אלפי ממים והערות המצביעות על כך שמדובר בקנאה של אשתו של כוכב הכדורגל. מרטינס נכנסה לחדר ההלבשה, ומסי מיד יצא החוצה ונעלם. הוא תמיד היה נאמן לאנטונלה ומעולם לא עשה דבר שאיים על נישואיו. עם זאת, מקרה אחד של "חוסר זהירות" ופנים יפות של מישהי שמבינה בספורט ויודעת לדבר לליבו של בעלה – בהחלט הספיקו כדי לגרום לאנטונלה לקנא, וזו הסיבה שמסי החליט להתחמק ממרטינס, אשר נמצאת בזוגיות עם איש התקשרות דייגו לאקו. 

"הניצוץ" בין מסי לכתבת החל בראיון שהעניק אחרי חצי גמר המונדיאל בו גברה ארגנטינה 0:3 על קרואטיה, אז מרטינס אמרה לו: "אין ילד שלא מסתכל עליך ושאין לו את החולצה שלך, בין אם היא אמיתית או מזויפת. השפעת על החיים של כולם, ובשבילי זה יותר גדול מכל גביע עולם. את זה אף אחד לא ייקח לך – רק תודה על רגע של שמחה עצומה שגרמת לאנשים, שהלוואי שהמילים האלו יכנסו לליבך בגלל שאני חושבת שזה שווה יותר מכל גביע עולם ואת זה כבר יש לך, תודה קפטן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי