זכתה ב-38 מדליות, התחתנה עם כדורגלן, פרשה והפכה למעצמה כלכלית

סיפור הצלחה. אנה לבנדובסקי
סיפור הצלחה. אנה לבנדובסקי | Eric Alonso / Contributor

היא החליפה מקצוע, הקימה עסק מצליח, הפכה למשפיענית רשת מבוקשת ואל תתפלאו אם בקרוב תראו אותה גם נלחמת בזירה. סיפור ההצלחה המדהים של אשת החלוץ ההורסת שמכונה במולדתה "המלכה"

(גודל טקסט)

"מלכת הכדורגל הפולני", כך מכנים בפולין את אנה לבנדובסקי, אשתו המהממת של חלוץ ברצלונה, שהפכה למעצמה כלכלית בזכות עצמה ועוסקת בשלל תחומים. רק לפני כמה שנים, בת ה-34 ייצגה את המולדת שלה בקראטה וקטפה לא פחות מ-38 מדליות באליפויות פולין, אירופה והעולם. אולם לבסוף, אנה ויתרה על קריירת הספורט והחליפה מקצוע – היא הפכה למאמנת כושר מצליחה ולאושיית רשת אהובה במיוחד.

אנה לבנדובסקי | NurPhoto / Contributor

תחילה, היא קידמה אורח חיים בריא על ידי תוכנית אימונים ותזונה, אך עם הזמן השכילה גברת "אורח חיים בריא" להקים עסק מצליח למוצרי קוסמטיקה טבעיים, אותם היא מקדמת בעמוד האינסטגרם הפופולרי שלה, כיאה למשפיענית רשת אמיתית.

בפוסט האחרון שהעלתה, בו תיעדה את עצמי בבגד ים לוהט, כתבה אנה לעוקבים: "אני נהנית ממזג האוויר היפה על החוף עם החברות האהובות עלי – שמש, חול ושלווה! אבל כמובן, אני אף פעם לא שוכחת את הבריאות וההגנה של העור שלי, תיהנו מהקיץ עד תום – אבל זכרו שהבטיחות שלכם מעל הכל".

אנה לבנדובסקי, רוברט לבנדובסקי | מסך, אינסטגרם

אם לא די בעיסוקים הרבים שלה, לאחרונה פורסם כי אנה רוצה להשתתף ב-MMA. אשתו של החלוץ קיבלה הצעה מהבעלים של KSW, אחת מחברות ה-MMA הרמכזיות באירופה, אך היא הבהירה שהיא צריכה לדון בכך עם בעלה שעל פי הדיווחים לא נראה נלהב מהאפשרות.

יפה, חכמה ואשת עסקים מצליחה שהפכה לאימפריה של אישה אחת. רוברט, זכית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי