"הוא מת בזרועותיי". מפתח הגוף המפורסם הלך לעולמו בגיל 30

מפתח הגוף שהלך לעולמו, ג'ו לינדנר (joesthetics) | צילום מסך, דף האינסטגרם joesthetics

ג'ו לינדנר (Joesthetics) התפרסם בטיפים שלו בנוגע לאורח חיים כמפתח גוף ותחזק חשבון אינסטגרם עם למעלה מ-8 מיליון עוקבים

(גודל טקסט)

היוטיובר הידוע ג'ו אסטטיקס (Joesthetics) הלך לעולמו בגיל 30 בלבד. מפתח הגוף הגרמני, ששמו האמיתי ג'ו לינדנר, הפך לסנסציית רשת והיו לו 8.4 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-941 אלף מנויים בערוץ היוטיוב. בסרטונים שהוא פרסם, לינדנר נהג לספק עצות וטיפים בנוגע לאורח חיים של מפתח גוף.

סיבת המוות עדיין לא פורסמה, אבל חברתו של לינדנר ששמה הוא נישה, כתבה שמדובר במפרצת. "ג'ו נמצא במקום הכי טוב עכשיו. אתמול הוא הלך לעולמו בגלל מפרצת. לפני שלושה ימים הוא התחיל להתלונן על כאב בצוואר, אבל לא הבנו שזה כנראה משהו חמור. הייתי איתו בחדר כשזה קרה. הוא ענד לי שרשרת שהכין ופתאום הוא פשוט התמוטט על הרצפה. הוא מת בזרועותיי.

לפני כמה שבועות לינדנר סיפר באופן פומבי ופתוח שהוא חושש למות בגלל מחלת ריפלינג ממנה הוא סובל. מדובר במחלה שגורמת לרגישות יתר כשמאמצים את השרירים. לינדנר סיפר שהרופאים הזהירו אותו שליבו עלול לקרוס תחת בגלל האימונים המרובים שלו והעומס.

חברו הקרוב, מפתח הגוף הדרום אפריקאי נואל דייזל היה אמור להתאמן עם לינדנר ביום מותו. הוא כתב: "אני עדיין בודק בכל כמה דקות את הטלפון ומחכה שתשלח לי הודעה שאתה בדרך למכון. אני שבור אחי".

"עוד אגדה הלכה מוקדם מדי", כתב אחד העוקבים אחר לינדנר המנוח, ואחר הוסיף: "רגע, חכו דקה. אני כל כך מבולבל! מה לעזאזל קרה?!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי