"אלוהים שלח אותך": אשתו של שחקן מוכר בליגת העל הצילה חיים ומנעה טרגדיה

ליאן בן חיים. מנעה טרגדיה
ליאן בן חיים. מנעה טרגדיה | מסך, אינסטגרם

בתה של כוכבת הרשת גל גונן כמעט טבעה, אך אשתו של חלוץ מכבי פתח תקוה זיהתה את הסיטואציה ושלפה אותה מהבריכה ברגע האחרון. גל שיתפה את הסרטון המטלטל כדי למנוע את המקרה הבא

(גודל טקסט)

ליאן בן חיים מנעה אתמול (שבת) טרגדיה במהלך בילוי שגרתי בבריכה. אשתו של חלוץ מכבי פתח תקוה גילתה תושייה והצילה את חייה של בתה של כוכבת הרשת גל גונן, קאיה בת ה-3, שהייתה כשמונה שניות מתחת למים. למזלה ולשמחת כולם, ליאן זיהתה אותה ברגע האחרון, שלפה אותה מהמים והצליחה למנוע אסון.

"המלאך השומר" של גל הייתה שם בדיוק ברגע הנכון ומנעה תרחיש משנה חיים. למען העלאת המודעות וכדי למנוע את המקרה הבא, גל בחרה לשתף ברשותות את החבריות את הסרטון המטלטל בפני 71 אלף העוקבים שלה.

צפו ברגע הדרמטי

"בריכה בבית זה מתכון לאסון, קיבלתי בוקס בבטן היום שטילטל את כולנו ומזל שהשיעור שקיבלתי נגמר ככה ונגמר בזמן. תודה שהצלת את הילדה שלי! אלוהים שלח אותך בזמן!", כתבה גל לליאן ששיתפה את הסטורי והוסיפה: :מזל שנגמר בנס. אל תורידו לשנייה את העיניים מהילדים במים".

ליאן, אמא לשלושה, למודת ניסיון לאור העובדה שבביתם שלה ושל טל בהרצליה בפיתוח יש בריכה וצריך לשמור על הילדים מכל משמר. סוף טוב הכל טוב, ואיזה כיף שיש חברות טובות עם אינסטינקטים שלא היו מביישים שוער. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי