בנות ישראל, שומעות? הכוכב החתיך של הנבחרת הצעירה עדיין רווק ‎

הנבחרת הצעירה | אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

עם לוק כובש, משפחה תומכת וקיץ חלומי מבחינת מקצועית, המדור מהמר שהוא לא יישאר לבד לעוד הרבה זמן. כמה הודעות הוא מקבל מנשים ברשתות החברתיות ואיזה עוד שחקן עדיין לא מצא את האחת?

(גודל טקסט)

בזמן שכל המדינה מצפה לחצי גמר יורו הצעירות בין ישראל לאנגליה (רביעי ב-19:00, שידור יישר בספורט1), אנחנו במדור עצרנו "לטפל" בנושא חשוב – חיי האהבה של השחקנים שעשו היסטוריה העפילו לאולימפיאדת פריז 2024. בזמן שכוכבים כמו אוסקר גלוך, דור תורג'מן, סתיו למקין, גיל כהן ועומרי גנדלמן מטפחים מערכות יחסים, יש עדיין גם כמה רווקים מבוקשים. 

הם עוד צעירים אבל אתם יודעים איך זה בכדורגל, נכון? הם "נקטפים" בדרך כלל לפני הפרסום, התהילה והכסף הגדול, אך לא במקרה של רוי רביבו. הבן של אגדת הכדורגל, חיים רביבו, שיחק הקיץ בשלוש נבחרות ישראל: נוער, צעירה ובוגרת, והפגין יכולות מרשימות.

רוי רביבו | ברני ארדוב

הוא מגיע ממשפחה סופר מאוחדת שכוללת כאמור את אבא חיים, אמו המוכשרת המעצבת שגית ויש לו ארבעה אחים ואחיות, ותמיכה ענקית מכל המשפחה ובעיקר מההורים ש"גאים ומתגעגעים לחיבוק עצום", כפי שכתבה אמא באינסטגרם.

יכול להיות שהעובדה שרביבו הצעיר כל כך עסוק בכדורגל, גורמת לו להיות טוטאלי למשחק ועל כן הוא עדיין רווק? מה שבטוח – עם השם, ההישגים וגם הלוק הכובש, הוא לא יישאר כזה לעוד הרבה זמן. בנות ישראל, לטיפולכן.

שחקן נוסף של מכבי תל אביב שעדיין לא מצא את החצי השני שלו, הוא השוער הנפלא של הנבחרת הצעירה, דניאל פרץ. אמנם יש לו שתי אחיות יפייפיות אבל עדיין לא בת זוג שתריע אחרי כל עצירה שלו.

כמה הודעות פרטיות מבנות ישראל השניים הללו מקבלים ברשתות החברתיות? המדור מהמר שהמון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי