"תציל את עצמך ממירן, תהיה חכם": ההודעה ההזויה שקיבל מאור בוזגלו

מאור ומירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

"אתה נמצא במערכת יחסים עם נרקסיסטית. תציל את עצמך ואת הילדים, כל החיים לפניך": כדורגלן העבר נדהם לגלות מסר ששלחה לו עוקבת ברשתות החברתיות, אך התגובה של בני הזוג הפתיעה אפילו יותר

(גודל טקסט)

זה לא חדש שמאור ומירן בוזגלו הם אחד הזוגות היותר מפורסמים ומעניינים בישראל, תשאלו את מאות אלפי העוקבים שלהם. הזוג המלכותי שלנצח יהיה מזוהה עם הכדורגל הישראלי מתפעל חשבונות אינסטגרם ענקיים עם קרוב למיליון עוקבים יחד. בין שלל המפרגנים, מירן החליטה לחרוג ממנהגה ולפרסם את אחת ההודעות היותר הזויות שיצא לה לקבל לאחרונה.

אחת העוקבות בחרה למתוח ביקורת על מערכת היחסים של השניים, שנחשבים לזוג אהוב מאוד. היא לעומת זאת חשבה אחרת. תחת הכותרת: "יש רגעים שבאמת נגמרות לי המילים!", מירן חשפה בסוף השבוע האחרון את ההודעה שנשלחה לבעלה: "מאור תקשיב טוב, סממנים לגילוי שאתה נמצא במערכת יחסים עם נרקסיסטית. כלפי חוץ מעמידה פנים ונכון אתה משתף פעולה לרצות אותה. תציל את עצמך ואת הילדים, כל החיים לפניך, אתה לא אשם. זה מה שראית בבית הוריך ולתוך כך נולדת. היא בטח קוראת את ההודעות שלך, תהיה חכם".

ההודעה שקיבל מאור בוזגלו | צילום: אינסטגרם

בנוסף להודעה ההזויה שקיבל בוזגלו, אותה בחורה לא פסחה גם על מירן ושלחה לה: "אל תתאמצי כל כך, לא אוכלת את החארטות שלך. האש ששלחתי לך תהיה לך לגיהנום עלי אדמות", כתבה העוקבת הנחרצת. תגובתה של כוכבת הרשת להודעות המשונות הייתה: "אמאל'ה הזיה". הזוג המפורסם כבר התבדח על המקרה בסטורי שלהם ולקחו את הדברים בהומור לאור העובדה שהם למודי ניסיון וקיבלו כבר לא מעט הודעות מוזרות בחייהם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי