"לא הגיוני שאת נראית ככה!": התמונה של אשת הכדורגלן הבכיר עוררה סערה

מינה בונינו
מינה בונינו | מסך אינסטגרם

כשבוע בלבד לאחר לידת בנה השני, היא העלתה לרשת החברתית תיעוד שלה בתחתונים וחזייה והתגובות הזועמות לא איחרו לבוא

(גודל טקסט)

את נשות שחקני ריאל מדריד אנחנו מכירים היטב הודות למישל-גרציג קורטואה,, ותמיד מעניין בבירת ספרד גם מחוץ לכר הדשא. תשאלו את זוגתו ואם ילדיו של פדריקו ואלוורדה, שהפוסט האחרון שלה גרם לבלאגן גדול ברשתות החברתיות. אחרי שעברה הריון בסיכון, מינה בונינו ילדה את בנם השני בשעה טובה והחליטה לחלוק את האושר הזה עם מיליון העוקבים שלה.

התמונה שהסעירה את הרשת

שבוע אחרי לידה
שבוע אחרי לידה | מסך, אינסטגרם

העיתונאית הארגנטינאית בת ה-29 העלתה סדרה של תמונה שלה מניקה את העולל המתוק ואת אחיו הגדול, כולל תמונה שלה בתחתוניים וחזייה, וכתבה: "מהרגע שנולד ועד לרגע זה – שמונה ימים של אהבה עם שלושת הגברים שלי". מינה ממש לא תיארה לעצמה שהיא תספוג מאות של תגובות מאד לא מפרגנות. מעבר לאיחולים, רבים בחרו להתעסק בתפל וכמובן שהתמקדו בתמונה שלה, סך הכל שבוע ויום אחרי שילדה.

"מי נראה ככה אחרי לידה?", "את לא חושבת שזה מוגזם? יש כאן מאות אלפי נשים ונערות שעוקבות אחרייך, איזו דוגמא את נותנת להן", "לא הגיוני שאת נראית ככה. פצצה, אבל יש דברים שעדיף להשאיר בטלפון", "איזו אישה חושבת לשדר מיניות שבוע אחרי לידה? למה את צריכה להצטלם ככה?".

אלו רק חלק מהתגובות הלא מפרגנות שקיבלה אשתו של ואלוורדה. אם במקרה עקבתם אחריה לאורך ההריון, ודאי שמתם לב שמדובר בבחורה קטנת מימדים, שבורכה בגנים לא רעים, לא עלתה הרבה במשקל ולא התהדרה בבטן ענקית, כך שאפשר להבין את החזרה המהירה למימדים הטבעיים. מזל טוב ובשעה טובה! 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי