"בשעה טובה וברוכים הבאים": השכנים החדשים והמפתיעים של מאור ומירן בוזגלו

מירן ומאור בוזגלו | צילום: רנואר

כדורגלן העבר ואשתו זכו לחדשות משמחות, לאחר שאחיו הגדול אסי ומשפחתו השלימו את המעבר לשכונה היוקרתית בראשון לציון. "השלב הבא זה להביא גם את אוהד ואלמוג"

(גודל טקסט)

משפחה לא בוחרים, אבל מסתבר ששכנים דווקא כן! לא תאמינו מי הפכו להיות השכנים החדשים של הזוג המפורסם ביותר שידע עולם הכדורגל הישראלי – מירן ומאור בוזגלו. לא פחות ולא יותר מאשר אחיו הגדול אסי ואשתו עדי, אשר עברו השבוע להתגורר בסמוך אליהם בשכונת נחלת שבראשון לציון. זוכה הישרדות ורעייתו ארזו את ארבעת הילדים, החליטו להשתדרג ועברו לווילה מפונפנת עם בריכה, ממש בסמוך למירן ומאור. הכדורגלן בדימוס פירגן בסטורי לאחיו כשהגיע לטקס קביעת המזוזה במשכן החדש.

משפחת בוזגלו. שכנים חדשים ומפתיעים | אינסטגרם
משפחת בוזגלו. שכנים חדשים ומפתיעים | אינסטגרם

אסי ועדי בוזגלו התגוררו בשנים האחרונות בעיר פתח תקווה, וכעת החליטו לעשות שינוי לעבור לשכונת הווילות היוקרתית. אחיו הצעיר מאור ומשפחתו מתגוררים בשכונת נחלת כבר חמש שנים – מאז שעבר ממכבי חיפה לבית"ר ירושלים בשנת 2018. מירן ומאור שיתפו את מאות אלפי עוקביהם בבניית הבית החדש שלהם בשכונה, אליו הם צפויים לעבור בשנה הקרובה. זה יהיה הבית השלישי שלהם באותה השכונה בה התאהבו. כעת גם האח הגדול ומשפחתו יהנו ממה שיש לאזור להציע.

מאור, הנאים השכנים בעינייך? "ברור, בשעה טובה וברוכים הבאים. השלב הבא זה להביא גם את אוהד ואלמוג ונשתלט על השכונה…"

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי