הגופה בותרה במסור, האקסית נעצרה: פרטים חדשים על רצח הכדורגלן

הוגו וינסיוס פלש לביתה של רוביה ג'ויס דה אוליבר ומצא אותה במיטה עם גבר אחר. כ-10 ימים לאחר מכן, חלקים מגופתו אותרו בנהר הסמוך ומפקדת המשטרה הודיעה: "עדיין לא איתרנו את הראש". פרטים נוספים מהרצח המזעזע בגבול ברזיל-פרגוואי

(גודל טקסט)

בברזיל מדווחים על התפתחויות בחקירת מותו של הוגו ויניסיוס סקולני פדרוסה, כדורגלן צעיר שכנראה נרצח וגופתו בותרה. וינסיוס שהיה בן 19 במותו, נעלם ב-25 ביוני, אבל נמצא רק שלשום – כשבוע וחצי לאחר מכן. המקרה עדיין רחוק מפיענוח, אבל אחרי שריכזו מאמצים גדולים למציאתו, במשטרה קיימת אופטימיות שהרוצח יתפס.

ויניסיוס שיחק בליגה חובבנית בקבוצה של העיירה סטה קדאס שבה התגורר, ממש על הגבול של ברזיל עם פרגוואי. ב-25 ביוני הוא יצא לבלות עם חברים בתחנת דלק מקומית ובשלב מסויים ביקש מאחד מחבריו להקפיץ אותו לביתה של חברתו לשעבר. זו הפעם האחרונה בו הוא נראה בחיים.

הוגו ויניסיוס סקולני, כדורגלן ברזילאי שנרצח
מקרה מזעזע. הוגו ויניסיוס | צילום מסך, .

אחרי שהוגו הצעיר לא חזר לבית סבתו שאיתה התגורר וכל הנסיונות להשיגו העלו חרס, אמו פנתה למשטרה. החיפושים החלו ואחרי ימים ארוכים החוקרים מצאו חלקי גופה בנהר איגואטמי הסמוך. הזיהוי נעשה בזכות קעקוע שנמצא על הזרוע ובו דיוקנו של אביו המת של הוגו.

מפקדת המשטרה המקומית, לוסליה קונסטנטינו, חשפה את הפרטים המזעזעים: "מצאנו בנהר רק ירך, חלק מהמפשעה וטורסו (פלג גוף עליון). לא מצאנו את הראש". גורמים בחקירה סיפרו לכלי התקשורת שבפלג הגוף העליון נמצאו שלושה קליעים ושהגופה בותרה באמצעות מסור חשמלי.

אמו של הוגו, אליאנה סקולני, סיפרה בצער: "מצאו אותו מת בנהר איגואטמי, הם חתכו אותו. כמה רשעות יש בעולם, אלוהים! הבן שלי היה ילד טוב". בת דודתו, אנדרסה, הוסיפה: "המשטרה אמרה שלא תעצור את החיפושים עד שימצאו את ראשו של בן דודי. איך אנשים עושים דבר כזה, איזו אכזריות".

הוגו ויניסיוס סקולני, כדורגלן ברזילאי שנרצח ליד בת זוגו לשעבר שחשודה ברצח
הוגו הנרצח ורוביה שחשודה במעורבות ברצח | צילום מסך, או גלובו, אילוסטרציה

ביומיים שחלפו מאז מציאת הגופה, המשטרה כבר הספיקה לעצור את חברתו לשעבר של וינסיוס, רוביה ג'ויס דה אוליבר לוביסטו, וחשוד נוסף ששמו לא פורסם. החשד הראשוני הוא שהיא או מישהו מבני ביתה, גרמו למותו של הוגו וכדי להסתיר את המעשה, הם ביתרו את גופה והשליכו את חלקיה לנהר. היא כמובן מכחישה.

עורך דינה של רוביה טען בפני התקשורת: "הוא ישנה במיטה שלה עם גבר אחר, כשהקורבן פרץ לבית והפתיע אותם. הוא התחיל לקלל אותה ולרדוף אחריה בחדר, היא דחפה אותו החוצה ואז שמעה יריות. היא לא ראתה את היורה. מיד לאחר מכן, הוא וגבר נוסף נכנסו למקום ולקחו את גופתו של הוגו. היא לא עזרה להם ולא הייתה מעורבת. היא לא פנתה למשטרה כי היא הרגישה מאויימת. היא פחדה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי