בריטני ספירס ביקשה תמונה עם וומבניאמה, ונהדפה לרצפה ע"י האבטחה

בריטני ספירס | אימג'בנק GettyImages, Lester Cohen/BBMA2016/

תקרית חריגה בלאס וגאס: הזמרת ניגשה לכדורסלן הצעיר כדי להצטלם עימו, אך ספגה מהצוות שסביבו ונפלה: "את מבינה איך זה שמעריצים מסתערים עלייך"

(גודל טקסט)

ויקטור וומבניאמה הצטרף רק בחודש שעבר באופן רשמי ל-NBA כשנבחר ראשון בדראפט על ידי סן אנטוניו ספרס, אך הוא כבר מושך את תשומת הלב ממפורסמים רבים ולא רק מעולם הספורט. הצרפתי נכח אמש (רביעי) במלון בלאס וגאס ולפי תמונות מהמקום חילק חתימות למעריצים, כאשר במקום נכחה גם הזמרת בריטני ספירס שניגשה אליו ורצתה להצטלם עימו.

לפי דיווח ב-"TMZ", כשספירס בת ה-41 טפחה על כתפו של הכדורסלן כדי לבקש ממנו תמונה משותפת, היא נהדפה לאחור על ידי אחד מהמאבטחים של וומבניאמה ונחתה על הרצפה.

גם משקפיה של ספירס נפלו בעקבות המכה שספגה, ולאחר שהתרוממה כוכבת הפופ היא שבה אל השולחן בו התיישבה קודם לכן. לפי הדיווח היא קיבלה מאוחר יותר את ההתנצלות של צוות האבטחה, שאמר לה כי "את מכירה איך זה מרגיש כשמעריצים מסתערים עלייך".

וומבניאמה, שכאמור נבחר ראשון בדראפט האחרון, נחשב לכישרון הכי גדול שמתמודד בדראפט מאז לברון ג'יימס לפני בדיוק 20 שנה. בעונה החולפת שיחק בלבלואה מטרופוליטנס במולדתו והוביל אותה לסדרת הגמר בליגה הצרפתית.