שאקירה, שימי עין: הדוגמנית שרוצה את החבר החדש שלך

ויקטוריה-אודינטקובה |

בזמן שהדיווחים על קשר בינה לבין לואיס המילטון מתחממים, הזמרת סופגת איום מהגרופית שלו

(גודל טקסט)

שאקירה, כנראה שאין לך הרבה מזל עם הדור הצעיר לאחרונה, אחרת איך נסביר את הידיעה הבאה?

לאחרונה שאקירה התגרשה מבעלה ב-12 השנים האחרונות,  ג'רארד פיקה, לאחר שתפסה אותו בוגד בה עם קלרה צ'יה, זוגתו בת ה-23. אם זה לא מספיק, כעת יש עניינים גם בגזרתו של בן הזוג הנוכחי שלה. אמנם עדיין אין הודעה רשמית על כך, אך מדורי הרכילות בכל העולם חוגגים על מערכת היחסים המתהווה של הזמרת הקולומביאנית הענקית עם כוכב הפורמולה 1, נהג מירוצי המכונית לואיס המילטון. 

Capture |

מאז שהכירו בגרנד פרי האחרון שהתקיים בברצלונה, כבר חודשיים שהבריטי (38) ושאקירה (46) נתפסים מבלים אחד בחברת השנייה ונראה שהאהבה שם פורחת. בזמן שהיא נמצאת בפריז והוא מתחרה בגרנד פרי בלונדון ברגעים אלו ממש, יכול להיות שהמילטון יקבל תמיכה ממישהי אחרת? מסתבר שזאת ממש לא הפעם הראשונה שמישהי בסדר גודל של שאקירה נופלת בקסמיו של נהג המירוצים. בשנה שעברה שמו של הבריטי נקשר עם הדוגמנית הרוסיה ויקטוריה אודינטקובה (29), שנתפסה מאד קרובה לנהג, כפי שדווח ב"מארקה". 

שוב בלונדון. שאקירה צריכה להיזהר? |

למרות שהקשר ביניהם הוגדר רק כ"ידידותי", הדוגמנית הלוהטת נתפסה מגיעה לכמה וכמה תחרויות מעודדת את המילטון ובאופן לא מפתיע בכלל, כרגע היא נמצאת בטורניר בלונדון. האם שאקירה צריכה להיזהר? חוץ מהמילטון, נראה שיש לוויקטוריה קשרי ידידותית גם עם ניימאר, הכדורגלן הכי חברותי על הפלאנטה, והוא גם אחד מבין חמשת מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. לפני שנתיים היא כיכבה על השער של "פלייבוי" אוקראינה, וחוץ מהברזילאי, גם אקס מכבי תל אביב אורוש ניקוליץ' הוא חלק מהעוקבים האדוקים שלה. מובן לחלוטין מדוע. 

1-1 |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי