עם ישבן ששווה 50 מיליון: אשת הכדורגלן שברה את הרשת‎

ג'ורג'ינה רודריגס | אינסטגרם

במהלך החופשה הרומנטית שלה בלב ים, אושיית האינסטגרם הלוהטת הגיעה למספר העוקבים הגדול ביותר מבין כל נשות הענף. על הדרך, החוטיני הקטנטן שהציגה בתמונות הצליח להרגיז לא מעט חובבי כדורגל מהמגזר הערבי

(גודל טקסט)

כוכב אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו וזוגתו ג'ורג'ינה רודריגס נפשו להם עם ילדיהם באי האיטלקי סרדיניה, שם נהנו מהיאכטה המפוארת שלהם, ולאחר מכן הפקידו אותם וברחו למספר ימים רומנטיים לבד בלב ים. בדיוק אז רשמה ג'ורג'ינה הישג מרשים במיוחד – היא חצתה את רף 50 מיליון העוקבים באינסטגרם, ובכך הפכה לאשת הכדורגלן בעלת מספר העוקבים הגדול ביותר בעולם, בהתאמה מושלמת לבן הזוג שלה שמחזיק בתואר "האדם הנעקב ביותר בעולם".

אשת הכדורגלן היחידה שעקפה את המספר הזה הייתה שאקירה, שכבר קרוב לשנה איננה מחזיקה בטייטל יותר אחרי שהתגרשה מג'רארד פיקה, ועל כן החצי השני של CR7 נמצאת במקום הראשון. עם מספר העוקבים האדיר שלה, ג'ורג'ינה שיתפה תמונה שהצליחה לגרום להרבה לסתות להישמט ולרבים מבני המגזר הערבי להתרגז – היא ורונאלדו שלה רכובים על אופנוע ים והיא לבושה בחוטיני קטנטנן שסחף מיליוני לייקים.

"האוהבים של החוף" כתבה משפיענית הרשת בת ה-29 ושיתפה מספר תמונות שלה ושל הפורטוגלי, שנראים מאוהבים מתמיד. גם מלך האינסטגרם שיתף בפני 595 מיליון העוקבים שלו גלריית תמונות מהחופשה החלומית והקדיש אותן לאהובתו כשכתב לה פשוט: "אני אוהב אותך". רונאלדו אוטוטו מתקרב למספר הבלתי ייאומן של 600 מיליון עוקבים ויחד עם הפופולריות המטורפת של בת זוגו, הם אימפריית הרשת הגדולה ביותר בעולם. שאפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי