"ראיתי דברים קופצים, והתבלבלתי": העירומה שגרמה להפסד בווימבלדון

מליסה ג'ונסון, המלצרית העירומה מגמר ווימבלדון 1996 | צילום מסך, מתוך טוויטר

טניסאי העבר מאל וושינגטון נזכר במליסה ג'ונסון, המלצרית שהתפשטה לעיני אצטדיון מלא בגמר 1996: "היא חייכה אליי, ושלוש מערכות מאוחר יותר הייתי גמור". הנודיסטית הסבירה: "אני ילדה רעה"

(גודל טקסט)

בימינו הסערות בווימבלדון קשורות יותר לפוליטיקה, אבל פעם הסקנדלים נוצרו ממעשים קצת יותר ביזאריים ופרובוקטיביים. ב"דיילי סטאר" חזרו 27 שנים אחורה עם טניסאי העבר האמריקאי מאל וושינגטון, שנזכר כיצד הפסיד בגמר 1996 לריצ'רד קראיצ'ק בגלל מלצרית שהתפרצה עירומה אל משטח הדשא במגרש המרכזי באול-אינגלנד קלאב.

הייתה זו מליסה ג'ונסון, צעירה בריטית בלונדינית בת 23 בזמנו, שעבדה כמלצרית בדוכן פיצה במתחם ווימבלדון והחליטה לעשות מעשה פרוע: היא פשוט התרוצצה לעיני אצטדיון מלא כשהיא לובשת רק סינר, ללא חלק תחתון, ממש מול הנסיך אדוארד ורעייתו קתרין שנכחו ביציע.

"ראיתי את הדברים האלה קופצים לפה ולשם, והיא חייכה אליי. נהייתי מבולבל, ושלוש מערכות מאוחר יותר הייתי גמור", הסביר וושינגטון את אפקט הנודיסטית הלוהטת שהוביל אותו להיכנע. ג'ונסון עצמה סיפרה אז: "אני ילדה רעה, יש בי צד פרוע. פשוט אמרתי לאנשים שעבדו איתי 'אני הולכת על זה, אני מורידה את הבגדים'. אבל המעסיקים שלי היו בהלם. הם דרשו את הסינר שלי בחזרה מיד, אני מניחה שזה אומר שפוטרתי. עשיתי את זה בשביל קצת צחוקים, למרות שכל השאר עודדו אותי. ידעתי שזה מעולם לא נעשה לפני כן, ומישהו היה חייב, לא?".