ההפתעה שחיכתה למנור סולומון רגע לפני המעבר לטוטנהאם

מנור סולומון | אינסטגרם

יום הולדתו ה-24 של הכוכב הישראלי יהיה בעוד שבועיים, אבל כבר בסוף השבוע האחרון ארגנה לו בת זוגו דנה מסיבה עם החברים הטובים מישראל

(גודל טקסט)

רגע לפני שהוא חותם בטוטנהאם שתהיה התחנה השנייה שלו בפרמיירליג, מנור סולומון הספיק לנצל כל רגע בסוף השבוע האחרון. אתמול (ראשון) המריא כוכב נבחרת ישראל ללונדון ביחד עם בת זוגו דנה וושצינה, כשהוא אמור לעבור היום בדיקות רפואיות לקראת הצטרפותו לתרנגולים באופן רשמי בחוזה לחמש שנים שאמור להכניס לו כ-12.5 מיליון ליש"ט במשך כל התקופה, לא כולל מענקים.

בעוד שבועיים בדיוק יחגוג הליגיונר שנצץ במדי פולהאם בעונה שעברה את יום הולדתו ה-24, אבל כבר ביום שישי האחרון הופתע על ידי החצי השני שלו, דנה, שדאגה לארגן לו מסיבת הפתעה לכבודו עם כל החברים הטובים בישראל. אשת הכדורגלן הצעירה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון סיכום קצר של מסיבת בריכה מטורפת לכבודו של סולומון לקראת ההתחלה החדשה והמרגשת בחייו, לכבודה כל החברים הרימו לחיים והרימו באנרגיות ובריקודים.

את יום הולדתו יחגוג מנור כבר באנגליה ועל כן החגיגה לקראת ההחתמה המרגשת עם כל החברים הקרובים הייתה הכרחית למדי. בשבוע שעבר הספיק סולומון לבקר גם בקליניקה של עדי אוחנה לטיפול פנים זריז שיעזור לו לזהור בצילומים עם המדים החדשים ככה שאחרי שסימן וי גם על זה וגם על להנות יחד עם החברים במסיבת הפתעה, הקשר המוכשר מוכן ומזומן לקראת הפרק החדש בחייו. שיהיה בהצלחה!

החברים הרימו. מנור סולומון ודנה וושצינה | צילום מסך, אינסטגרם
מנור סולומון | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי