"עוקב אחריו רק בראשון, שני, רביעי ושישי": מאור בוזגלו התלוצץ על אחיו ושבר את הת'רדס

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | עידו איז׳ק

ימים בודדים לאחר השקת הרשת החברתית החדשה, כדורגלן העבר הטביע את חותמו גם בה עם התייחסות הומוריסטית להסכם הזוגיות של אחיו שזכתה לאלפי תגובות

(גודל טקסט)

לפני פחות משבוע חשפה אינסטגרם השייכת למטא את ת'רדס (Threads) – אפליקציה שנועדה להיות מתחרה ישירה לטוויטר של אילון מאסק. האפליקציה שזמינה גם בישראל כמובן מיד משכה אליה המונים, כשלא מעט תהו לעצמם איך ייתאפשר עכשיו כשיש לנו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיק טוק ויוטיוב- לתחזק עכשיו גם רשת חברתית נוספת, ועוד כזו שמתבססת על כתיבה.

 באופן מתבקש ת'רדס הגיעה גם לעולם הכדורגל. רבים משחקני הכדורגל ונשותיהם כבר התחברו והורידו את האפליקציה החדשה ויש עדיין כאלו שטרם הצטרפו לטרנד החדש נכון לרגע זה, כמו למשל אוסקר גלוך שנופש עם זוגתו במיקונוס או ערן זהבי- הכדורגלן הכי נעקב בישראל שטרם התחבר וכתב סטטוס ראשון. יש גם כאלו שפתחו ועוד לא כתבו דבר כמו מנור סולומון, שאולי מחכה להחתמה הצפויה שלו בטוטנהאם כדי לכתוב את הפוסט הראשון שלו בת'רדס.

אבל, יש מאור בוזגלו אחד שיש לו תמיד מה לומר. כדורגלן העבר בן ה-35 ידוע כאחר שכותב למאות אלפי העוקבים שלו בצורה שנונה ומשעשעת- זה הסגנון שלו והוא אחד שבוחר להשתמש בחוש הומור בהרבה סיטואציות בחיים. הפוסט שכתב השבוע על אחיו "שבר את הת'רדס" וזכה להמון תגובות נלהבות. "עוקב אחרי אחי אוהד רק בראשון, שני, רביעי ושישי", התלוצץ בוזגלו על הסכם הזוגיות שפירסם אחיו הגדול עם זוגתו מריה בו הוא מותר לו להתנהל כרווק בימים מסויימים. העוקבים נקרעו מצחוק ואלפי תגובות, שיתופים ולייקים הגיעו בהתאם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי