מדוע אסי עזר בחר בקפטן מכבי תל אביב לככב בסדרה החדשה שלו?

אסי עזר ורותם סלע. שברו את הרשת | אינסטגרם

היוצר והמגיש עולה עם תוכנית חדשה שתעסוק בהצלחה ובכישלון, ומי שנבחר להיות המרואיין האחרון הוא הכוכב של הצהובים. למה דווקא הוא מכולם? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

קפטן מכבי תל אביב בכדורסל, ג'ון דיברתולומיאו, מככב לא רק על הפרקט בצהוב-כחול – מסתבר שהוא הולך להופיע בכובע שונה לחלוטין ממה שאתם רגילים לראות אותו. הרכז הישראלי-אמריקאי הצטלם והתראיין לסדרת רשת חדשה של היוצר והמגיש אסי עזר, במסגרת פרויקט משותף שלו עם פקטורי 54 העוסק בנושאי הצלחה וכישלון ומעודד צעירים לפרוץ את תקרת הזכוכית. 

בסדרת ראיונות מיוחדת שתעלה החל מהיום (רביעי), ישב אסי עזר לשיחה אינטימית עם מספר טאלנטים וביניהם גם הרכז בן ה-32. המרואיינים חזרו אל רגעים משמעותיים מחייהם האישיים שהיוו נקודות תפנית, אל נקודות ציון והישגים חשובים בקריירה שלהם ואל הדרך בה הם נפגשו. הם שיתפו איך למדו לצמוח מתוך כישלונות ולהגיע למקום בו הם נמצאים היום. סדרת הרשת תיפתח עם הדוגמנית ואשת העסקים בר זומר, תמשיך עם אושיות הרשת עדן דניאל גבאי ונדיר אליהו, ותיחתם עם דיברתולומיאו.

השאלה שהכי עניינה את המדור היא מה הסיבה לבחירה של עזר בכדורסלן המכביסט, ועל כך הוא השיב: "בחרתי בו כי הסיפור שלו ושל אשתו זהה לסיפור של בעלי ושלי, אז היה לנו נושא שיחה משותף, וגם מן הסתם כי הוא הקפטן של הקבוצה האהובה עליי בכדורסל". למי מכם שלא מעורה בחיי האהבה של דיברתולומיאו, הוא נשוי לסתיו, ישראלית, בדומה לעזר שנשוי לאלברט הספרדי. 

מעכשיו מככב גם מחוץ לאולמות הכדורסל | דין בן דרור
ג'ון דיברתולומיאו עם אסי עזר | דין בן דרור
דיברתולומיאו בעמדה מוכרת יותר | אתר רשמי, אולימפיאקוס
ג'ון דיברתולומיאו | דין בן דרור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי