בשווי של 1.6 מיליון שקלים: הפרארי המטורפת של נטע אלחמיסטר‎

נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

הדוגמנית ואשת העסקים המצליחה התחדשה ברכב נוצץ במיוחד לצורך קמפיין מסקרן, ובחרה בצבע שבוודאי יפתיע את בלם האלופה ובעלה רמי גרשון

(גודל טקסט)

אשת הכדורגלן העסוקה בישראל, נטע אלחמיסטר, הדרימה אמש (שלישי) יחד השותפה שלה נועה בני כאשר השתיים נסעו לארד כדי לצלם את קמפיין קולקציית בגדי הספורט של המותג שלהן, 'bananhot'. עד היום המותג המצליח של החברות הראשל"ציות גילגל מיליוני שקלים ונטע ונועה מכרו אלפי בגדי ים בישראל ובעולם כולו. כעת, אחרי שמותג בגדי הים הפך למעצמה, הן החליטו להתרחב, פתחו מחלקה לקולקציית בגדי ספורט והחליטו לצלם את הקמפיין הראשון שלהן במדבר. 

לצורך כך, אשתו של רמי גרשון, בלם האלופה מכבי חיפה, פנתה לסוכן הרכבים האהוב על שחקני ליגת העל, לירן אלדין מ'בוואריין מוטורס' שסידר לה בהתראה קצרה רכב מהסרטים ולא סתם – פרארי 458 ששווה לא פחות מ-1.6 מיליון שקלים!

"נטע פנתה אליי אם אוכל לעזור לה עם רכב ספורט בצבע צהוב לצורך הצילומים, היא ציפתה למשהו קליל עדין, אספנות, אבל כמו שמכירים אותי דאגתי להביא לה משהו גרנדיוזי כמו שאני אוהב", סיפר אלדין למדור. ומדוע אשתו של החיפאי הוותיק בחרה בצבע צהוב ולא ירוק אתם שואלים? התשובה פשוטה, בגלל שם המותג שלה – בננה הוט! 

נטע אלחמיסטר | אינסטגרם
נטע אלחמיסטר, נועה בני | אינסטגרם
נטע אלחמיסטר, נועה בני | אינסטגרם

חוץ מזה, מדובר בצבע צהוב פנינה שעולה כ-150 אלף שקלים כתוספת בחברת רכבי היוקרה.  "הרכב שסידרתי לנטע הוא אחד מתוך שניים שיש בארץ בצבע הזה, על מנת שהצילומים שלה ייצאו מוצלחים בדיוק כמו שהיא רוצה. נטע אדם מאוד נעים וממש כיף לעבוד מולה. אנחנו מכירים דרך חבר משותף, אריאל הרוש, וגם רמי בעלה הוא חבר מאד טוב שלי", הוסיף אלדין.

בשנה שעברה שי זהבי הצטלמה למותג בגדי הספורט שלה RUZE במדבר, ככה שנראה שמשהו בשמש של הדרום מושך את נשות הכדורגלנים שלנו להוציא את התמונות הכי פוטוגניות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי