תדהמה מהשינוי הקיצוני במראה של פדרי: "מה לעזאזל אתה אוכל?"

עבד קשה בקיץ. פדרי לפני השינוי המדובר
פדרי | Alex Caparros / Contributor

בזמן שלא מעט שחקנים מנצלים את פגרת הקיץ למנוחה, ילד הפלא של ברצלונה עבד קשה והתוצאות בהתאם. צפו בתמונה ששברה את הרשת

(גודל טקסט)

הקיץ הוא הזמן המושלם לנוח, להשתחרר ולצבור כוחות אחרי עונה ארוכה, אבל יש כדורגלנים שהולכים נגד הזרם. דוגמא מצוינת לכך הוא פדרי, קשר ברצלונה, שחזר לאימונים של אלופת ספרד עם מבנה גוף מפלצתי שהפתיע את כולם ובענק.

אחרי שהפך לאחד משחקני המפתח של ברצלונה כשהוא בסך הכל בן 20, הספרדי עבד על פיתוח הגוף בקיץ הנוכחי והתמונה שהעלה המועדון ברשתות החברתיות השונות, שברה את האינטרנט וזכתה למיליוני לייקים, שיתופים ותגובות. 

התמונה ששברה את הרשת

בתמונה ניתן לראות את הקשר מתאמן בעצימות גבוהה ומציג זרועות חטובות וגדולות עם שרירים מרשימים ביותר. "הדו-ראשי של פדרי, הוא הפך למפלצת תוך חודש, מה זה?", נדהמו העוקבים המופתעים מהגזרה החטובה של הכדורגלן הצעיר שהיה עסוק גם בחופשה שלו בעבודה קשה. "זה מה שקורה שמתאמנים עם לבנדובסקי גם בפגרה", כתב לו אוהד אחר שהיה בטוח שהפולני אחראי לשינוי הדרמטי שחל בגופו של פדרי, בגלל שגרת החיים שלו שכוללת אימונים כל יום, גם בחופשות וחגים. 

כאן הוא עוד היה צנום | רויטרס

התמונה של פדרי הפכה במהרה לויראלית ואנשים אהבו בעיקר את המאמץ וההכנה הפיזית הרצינית שהפגין השחקן שנח סוף שבוע אחד בטנריף ומיד חזר לעיניינים. קרוב ל-שני מיליון "לייקים" ואלפי תגובות בהן העוקבים משבחים את גופו של הקשר. "מה לעזאזל פדרי אוכל?", "תנו לי מה שהוא מכניס לגוף שלו, אני גם רוצה כאלה ידיים", כתבו העוקבים שחרגו בהרבה ממספר הלייקים הממוצע שהמועדון בעל 122 מיליון העוקבים מקבל בדרך כלל.

סקרנים לראות אותו ואת הביצועים שלו עם מבנה הגוף החדש? גם אנחנו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי