"קנתה אותם ברגע": אוהדי טוטנהאם התאהבו בבת הזוג של מנור סולומון

play דנה וושצינה
דנה וושצינה | מסך, אינסטגרם
ענבל מנור על מנור סולומון בתכנית "מחוץ לקווים" בעקבות המעבר לטוטנהאם 03:12

אחרי ששחקן הכנף חתם בשורות התרנגולים, זוגתו העלתה לרשתות החברתיות פוסט שהוביל למאות הודעות מאוהדים אנגלים: "אם הוא ישבור לך את הלב, תסמסי לי". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

"דנה קנתה את אוהדי טוטנהאם ברגע אחד", כך צעקה הכותרת ב"סאן" האנגלי לאחר שבת הזוג של מנור סולומון, שחקן הרכש החדש של המועדון, שיתפה פוסט בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, על "הילד מכפר סבא שחלם לשחק במועדון ענק".

הפוסט זכה למאות תגובות מאוהדי טוטנהאם שבירכו אותם ב"שלום", "מזל טוב" וקיבלו אותם מהר מאוד ובאהבה להיות חלק מהמשפחה. "לחיים דנה, אנחנו אוהבים שאתם איתנו אחרי העונה שעברתם. רצינו לראות את מנור יותר, אבל הוא סיפק רגעים קסומים שלעולם לא נשכח! צפי לעידוד מאיתנו", כתב אוהד שהסביר לה שהם הגיעו למועדון "הכי מדהים בפריימרליג".

לאחר שחתם בטוטנהאם ובזמן שהוא כבר המריא עם חבריו החדשים למחנה האימונים, אי אפשר להתעלם ממה שקורה ברשתות החברתיות של סולומון – קרוב ל-25 אלף עוקבים הצטרפו והחשבון של כוכב נבחרת ישראל מתקרב בצעדי ענק ל-200K. בינתיים, דנה וושצינה, בת הזוג שלו, זכתה גם היא לכמה אלפי מצטרפים חדשים והיא עומדת על 15 אלף עוקבים.

מנור סולומון, דנה וושצינה | ספורט 1

חוץ מזה, נראה שהיופי הישראלי של דנה תופס חזק בממלכה. אמנם רוב התגובות מתייחסות להגיע שלה ושל מנור אבל היו גם כאלו שלא הצליחו להתעלם מהלוק הכובש אשת הכדורגלן הישראלית: "אם הוא שובר לך את הלב, סמסי לי", "ברוך השם (בעברית) את יפייפיה". מה שנכון, נכון.

את יום הולדתו שיחול ב-24 ליולי יחגגו השניים בנפרד, בזמן שהוא מתאמן דנה חוזרת ללונדון לדירתם הקודמת לקראת המעבר לדירה החדשה ולהתחלה החדשה באחד המועדונים הגדולים בממלכה.

מנור סולומון, טוטנהאם | אתר רשמי, טוטנהאם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי